****************************************************************************************************************************************************************************

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
www.post77.plwww.post77.plwww.post77.plwww.post77.plwww.post77.plwww.post77.plwww.post77.pl






-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
www.post77.plwww.post77.plwww.post77.pl



* * * Sprawdź Informacje o IMPREZACH i KONTAKTACH

.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


Szukając Przyczyn Przeczytaj Linki Opisujące Temat - Obiekt bez ich Otwierania !

Wyszukiwarka Tematów * Szukaj np : budowa rozrusznika, czujnik Halla, spalanie detonacyjne (wyszukiwarka Google powiązana z witryną DiaAut).

Oferta Reklam w Serwisie www.diaaut.home.pl * Blog

Elementy  *  SPI  *  MPI  *  GDI  *  EDC  *  EOBD  *  LPG  *  Akumulator  *  Rozrusznik  *  Alternator  *  Zapłon  *  Autor  ***********  Reklama

****************************************************************************************************************************************************************************

Sposoby Lokalizacji Uszkodzeń Układów - Systemów Wtryskowych Silników Spalinowych

Opisy Uszkodzeń Silników Spalinowych * Naprawy Samochodów

Opisy Układów - Urządzeń * Autodata * VAG

Otwórz Katalog Filmów Powiązanych z Motoryzacją

Szukając Przyczyn Przeczytaj Linki Opisujące Temat - Obiekt bez ich Otwierania !
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Temat Strony :

Alternator * Nie Świeci Kontrolka Ładowania - Akumulatora * Volkswagen T4 *452


Uszkodzone połączenie w alternatorze.





Kontakt :

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Post77 04:06:2016 * Alternator * Alternator * Nie Świeci Kontrolka Ładowania - Akumulatora * Volksw *** FILM

Alternator nie ładuje akumulatora. Uszkodzone połączenie wewnątrz alternatora s
amochodowego. Kontakt : *452

Otwórz Stronę Opisującą




FILMY *** Imprezy * Usługi * Kontakty

*

 

 

 

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Świecenie lampki kontrolnej ładowania przy włączonym zapłonie i unieruchomionym silniku, świadczy o ciągłości obwodu

wzbudzenia, natomiast przy pracującym silniku informuje o uszkodzeniu obwodu ładowania. Przy prawidłowej pracy

alternatora i regulatora napięcia, po osiągnięciu obrotów jałowych silnika lampka kontrolna powinna zgasnąć. Żarzenie

się lampki kontrolnej podczas eksploatacji pojazdu może być spowodowane uszkodzeniem regulatora napięcia, z reguły

towarzyszy temu zwiększenie napięcia oddawanego przez alternator. Zwarcie jednej z diod prostowniczych i unieruchomienie

silnika spowoduje rozładowanie akumulatora. Dzieje się tak, ponieważ uszkodzona dioda przewodzi w obu kierunkach,

umożliwiając przepływ prądu od bieguna dodatniego alternatora przez uszkodzoną diodę, uzwojenie stojana i dalej do

bieguna ujemnego akumulatora. W celu sprawdzenia alternatora trzeba odłączyć wtyk trzybiegunowy przy regulatorze

napięcia, uruchomić silnik i przystawić końcówki próbnika do zacisków „D+” i „B+” alternatora. Jeśli żarówka próbnika

przygasa razem z lampką kontrolną ładowania, to uszkodzenie istnieje w alternatorze. Natomiast, jeśli żarówka próbnika

pozostaje ciemna, a żarzy się tylko lampka kontrolna to uszkodzenia należy szukać w przewodach.

 

 




@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Serwis Płatny * Opłatą za Korzystanie z Usług Serwisu jest Oglądanie Reklam

Reklamuj Się !

Kliknięcie w Reklamę Odblokowuje Dostęp do Serwisu


IKONA

IKONA

Liczba Kliknięć w Reklamę = 1750
Zobacz Inne Reklamy


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Temat Strony :

Alternator * Nie Świeci Kontrolka Ładowania - Akumulatora * Volkswagen T4 *452


Uszkodzone połączenie w alternatorze.





Kontakt :

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Post77 04:06:2016 * Alternator * Alternator * Nie Świeci Kontrolka Ładowania - Akumulatora * Volksw *** FILM

Alternator nie ładuje akumulatora. Uszkodzone połączenie wewnątrz alternatora s
amochodowego. Kontakt : *452

Otwórz Stronę Opisującą




FILMY *** Imprezy * Usługi * Kontakty

*

 

 

 

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Świecenie lampki kontrolnej ładowania przy włączonym zapłonie i unieruchomionym silniku, świadczy o ciągłości obwodu

wzbudzenia, natomiast przy pracującym silniku informuje o uszkodzeniu obwodu ładowania. Przy prawidłowej pracy

alternatora i regulatora napięcia, po osiągnięciu obrotów jałowych silnika lampka kontrolna powinna zgasnąć. Żarzenie

się lampki kontrolnej podczas eksploatacji pojazdu może być spowodowane uszkodzeniem regulatora napięcia, z reguły

towarzyszy temu zwiększenie napięcia oddawanego przez alternator. Zwarcie jednej z diod prostowniczych i unieruchomienie

silnika spowoduje rozładowanie akumulatora. Dzieje się tak, ponieważ uszkodzona dioda przewodzi w obu kierunkach,

umożliwiając przepływ prądu od bieguna dodatniego alternatora przez uszkodzoną diodę, uzwojenie stojana i dalej do

bieguna ujemnego akumulatora. W celu sprawdzenia alternatora trzeba odłączyć wtyk trzybiegunowy przy regulatorze

napięcia, uruchomić silnik i przystawić końcówki próbnika do zacisków „D+” i „B+” alternatora. Jeśli żarówka próbnika

przygasa razem z lampką kontrolną ładowania, to uszkodzenie istnieje w alternatorze. Natomiast, jeśli żarówka próbnika

pozostaje ciemna, a żarzy się tylko lampka kontrolna to uszkodzenia należy szukać w przewodach.

 

 




@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
www.post77.plwww.post77.plwww.post77.pl