* * Common Rail Diesel Budowa i Czujniki * N290 * N276 * G246 * G23 * N312 * G6 * * Strony Internetowe o Których Piszemy w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77
**** **** ******** ********* ******** ********* ********* ********* ******** ******* ******* ******* ****** ****** ******* ******** ******** ******** ******** ******** ********* ********* ******
* * * Otwórz Listę Ofert Sprzedaży # Napiszemy Baner Reklamowy i Będziemy go Wyświetlać w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77
**** **** ******** ********* ******** ********* ********* ********* ******** ******* ******* ******* ****** ****** ******* ******** ******** ******** ******** ******** ********* ********* ******
Baner Reklamowy na Stronach Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77 # # Kontakt Tekst 1 * * * http://www.niekonieczny.pl/nagranie_2aARPvm.mp3
Strona Polecająca Temat: Baner Reklamowy na Stronach Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77 Opis Zewnętrzny Tematu: Baner Reklamowy na Stronach Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77
Baner Reklamowy Firmy - Usługi w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77 * Opole ul. Kośnego 52 * Tel. 881 314 355 Baner w Który Internauci nie chcą Klikać ale Muszą \ Dodawanie i Pozycjonowanie Ogłoszeń \ Lokowanie Produktu Statystyka Wejść Internautów do Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77
**** **** ******** ********* ******** ********* ********* ********* ******** ******* ******* ******* ****** ****** ******* ******** ******** ******** ******** ******** ********* ********* ******
as
* Baner Otwierający Strony Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77 * Post77 * Darmowe Ogłoszenia bez Rejestracji * Sen77 * Twoja Strona jest Widoczna Jeżeli Ktoś o Niej Pisze * DiaAut * Opisy Diagnostyki - Kontroli Silnika Spalinoweego * * Lista Popularnych Serwisów Ogłoszeniowych
**** **** ******** ********* ******** ********* ********* ********* ******** ******* ******* ******* ****** ****** ******* ******** ******** ******** ******** ******** ********* ********* ******
Temat Otwartej Strony Common Rail Diesel Budowa i Czujniki * N290 * N276 * G246 * G23 * N312 * G6
# # Strona Nadrzędna dla Otwartej Strony Wtryskiwacze Common Rail - Budowa i Zasada Działania Wtryskiwacze Common Rail - Budowa i Zasada Działania
Fokus
#. Strona Polecająca ; http://www.diaaut.home.pl/r13981c3.htm ;
#. Tematy Podobne ;
##1. Dwa Zawory VCV * Regulacja Ciśnienia * Regulacja Wydatku * Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl//und_211.htm ;
# Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez niskociśnieniową pompę i wpływa do pompy wtryskowej, gdzie jest sprężane ; ...
##2. Budowa i Zasada Działania Systemu Wtryskowego Common Rail * Diesel ;
http://www.niekonieczny.pl//r47041c3.htm ;
#. Tematy Podobne ; ##1. N290 * Magnetventil für Kraftstoffdosierung * Common Rail ; http://www.diaaut.home.pl//und_201.htm ; ...
##3. Common Rail * Zasobnikowy Układ Wtryskowy * Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl//r29281c3.htm ;
#. Tematy Podobne: #1. Budowa Systemu Common Rail Diesel # Der 2,8 l TDI-Motor mit Common-Rail ; http://www.diaaut.home.pl/r30361c2.htm ; ...
##4. Common Rail Diesel # Budowa Kontrola Uszkodzenia ;
http://www.niekonieczny.pl//unn_195.htm ;
#. Tematy Podobne ; #10. Silnik z Systemem Common Rail ; http://www.niekonieczny.pl//unn_346.htm ; # Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez ; ...
##5. N290 * Elektrozawór Sterujący Wydatkiem Pompy Wysokiego Ciśnienia * Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//r45141c3.htm ;
#. Die Hochdruckpumpe wird vom Zahnriemen des Nockenwellenantriebes mit der Übersetzung i || 2/3 zur Motordrehzahl ; ...
##6. G247 * Parametry Czujnika Ciśnienia Paliwa * Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r45301c3.htm ;
# # Komputery Laptopy Oferty Sprzedaży {} **** (FOKUS) # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** # Potwierdzenie ; ...
##7. Schemat Elektryczny Systemu Common Rail Diesel * Układ Sterujący Systemem Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//r45501c3.htm ;
#. Tematy Podobne ; #1. Porównanie Ciśnień w Systemie Common Rail i Pompowtryskiwaczu * N240 ; http://www.diaaut.home.pl//r44981c3.htm ; ...
##8. Porównanie Ciśnień w Systemie Common Rail i Pompowtryskiwaczu * N240 ;
http://www.diaaut.home.pl//r44981c3.htm ;
# # VR * Rozdzielaczowa PROMIENIOWA Pompa Wtryskowa # Program do Pozycjonowania Stron Darmowy * Sen77 () **** (FOKUS) # ; ...
##9. Opis Rozbudowanego Zasobnikowego Układu Wtryskowego Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//r44941c3.htm ;
#. Tematy Podobne ; #20. Bosch EDC 15C * Zasobnikow Układ Common Rail * Diesel ; http://www.diaaut.home.pl//r13761c4.htm ; ...
##10. Tak Zbudowany jest System Common Rail Diesel * SSP * Audi A8 * 3.3 V8 * Aktywacja Układu Wtryskowego ;
http://www.diaaut.home.pl//r30101c3.htm ;
# Common Rail w wolnym tłumaczeniu oznacza wspólną szynę. Układ został opracowany przez FIATa i wprowadzony do ; ...
##11. Budowa i Zasada Działania Systemu Wtryskowego Common Rail \ Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl//AA_10/r47041c3.htm ;
# Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez niskociśnieniową pompę i wpływa do pompy wtryskowej, gdzie jest sprężane ; ...
##12. Common Rail * Elementy ;
http://www.diaaut.home.pl//r51361c3.htm ;
# Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez niskociśnieniową pompę i wpływa do pompy wtryskowej, gdzie jest sprężane ; ...
##13. Pompa Wysokiego Cisnienia Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//r51401c3.htm ;
# Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez niskociśnieniową pompę i wpływa do pompy wtryskowej, gdzie jest sprężane ; ...
##14. N276 * Zawór Regulujący Ciśnienie na Szynie Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//r51441c3.htm ;
# Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez niskociśnieniową pompę i wpływa do pompy wtryskowej, gdzie jest sprężane ; ...
##15. Tak Działa Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl//und_218.htm ;
# Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez niskociśnieniową pompę i wpływa do pompy wtryskowej, gdzie jest sprężane ; ...
##16. Silnik z Systemem Common Rail ;
http://www.niekonieczny.pl//unn_346.htm ;
# Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez niskociśnieniową pompę i wpływa do pompy wtryskowej, gdzie jest sprężane ; ...
##17. Ideowy Schemat Połączeń Elektrycznych w Systemie Common Rail Diesel (COM) ;
http://www.
# #
Wybrane Informacje o Otwartej Stronie
# N290 * Magnetventil für Kraftstoffdosierung
# N276 * Regelventil für Kraftstoffdruck
# G247 * Geber für Kraftstoffdruck
# G23 * Kraftstoffpumpe
# N312 * Magnetventil für Kraftstoff-Bypass
# G6 * Kraftstoffpumpe (Vorförderpumpe)
# N290 * Magnetventil für Kraftstoffdosierung
# N276 * Regelventil für Kraftstoffdruck
# G247 * Geber für Kraftstoffdruck
# G23 * Kraftstoffpumpe
# N312 * Magnetventil für Kraftstoff-Bypass
# G6 * Kraftstoffpumpe (Vorförderpumpe)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Common Rail Diesel Budowa i Czujniki * N290 * N276 * G246 * G23 * N312 * G6
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Common Rail Diesel Budowa i Czujniki * N290 * N276 * G246 * G23 * N312 * G6 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Info - Komentarz:
# N290 * Magnetventil für Kraftstoffdosierung
# N276 * Regelventil für Kraftstoffdruck
# G247 * Geber für Kraftstoffdruck
# G23 * Kraftstoffpumpe
# N312 * Magnetventil für Kraftstoff-Bypass
# G6 * Kraftstoffpumpe (Vorförderpumpe)
# N290 * Magnetventil für Kraftstoffdosierung
# N276 * Regelventil für Kraftstoffdruck
# G247 * Geber für Kraftstoffdruck
# G23 * Kraftstoffpumpe
# N312 * Magnetventil für Kraftstoff-Bypass
# G6 * Kraftstoffpumpe (Vorförderpumpe) ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Informacja Wybrana
Common Rail Diesel Budowa i Czujniki * N290 * N276 * G246 * G23 * N312 * G6 () Strona Polecająca Temat: Common Rail Diesel Budowa i Czujniki * N290 * N276 * G246 * G23 * N312 * G6 ()
# N290 * Magnetventil für Kraftstoffdosierung
# N276 * Regelventil für Kraftstoffdruck
# G247 * Geber für Kraftstoffdruck
# G23 * Kraftstoffpumpe
# N312 * Magnetventil für Kraftstoff-Bypass
# G6 * Kraftstoffpumpe (Vorförderpumpe)
###
# W układzie common rail olej napędowy zasysany jest ze zbiornika paliwa pod ciśnieniem około 4
barów i trafia poprzez filtr do pompy wysokiego ciśnienia. Tłoczkowa pompa spręża paliwo do
ogromnego ciśnienia wynoszącego w najnowszych układach nawet 1800 bar. Z pompy wysokiego ciśnienia
paliwo trafia do ciśnieniowego zasobnika (akumulatora ciśnienia), tzw. szyny common rail. Szyna ta
połączona jest z wszystkimi wtryskiwaczami. Dzięki temu w chwili otwarcia wtryskiwacza, do komory
spalania, wtryskiwane jest paliwo z ciśnieniem prawie równym ciśnieniu w szynie. Zasobnik ciśnienia
(szyna common rail) zapewnia stabilność ciśnienia w chwili otwarcia wtryskiwacza umożliwiając bardzo
częste wtryski bez spadku ciśnienia.
***7dVuaB5
# N290 * Magnetventil für Kraftstoffdosierung
# N276 * Regelventil für Kraftstoffdruck
# G247 * Geber für Kraftstoffdruck
# G23 * Kraftstoffpumpe
# N312 * Magnetventil für Kraftstoff-Bypass
# G6 * Kraftstoffpumpe (Vorförderpumpe)
###
# W układzie common rail olej napędowy zasysany jest ze zbiornika paliwa pod ciśnieniem około 4
barów i trafia poprzez filtr do pompy wysokiego ciśnienia. Tłoczkowa pompa spręża paliwo do
ogromnego ciśnienia wynoszącego w najnowszych układach nawet 1800 bar. Z pompy wysokiego ciśnienia
paliwo trafia do ciśnieniowego zasobnika (akumulatora ciśnienia), tzw. szyny common rail. Szyna ta
połączona jest z wszystkimi wtryskiwaczami. Dzięki temu w chwili otwarcia wtryskiwacza, do komory
spalania, wtryskiwane jest paliwo z ciśnieniem prawie równym ciśnieniu w szynie. Zasobnik ciśnienia
(szyna common rail) zapewnia stabilność ciśnienia w chwili otwarcia wtryskiwacza umożliwiając bardzo
częste wtryski bez spadku ciśnienia.
***7dVuaB5
Fokus
TOP
# #
END Informacja Wybrana
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------