****************************************************************************************************************************************************************************

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
www.post77.plwww.post77.plwww.post77.plwww.post77.plwww.post77.plwww.post77.plwww.post77.pl






Szczelność Cylindrów Silnika Spalinowego * Diagnostyka Silnika
Ocena Stanu Technicznego Silnika Spalinowego * Diagnostyka Silnika

Warsztat Samochodowy Reklama Ogłoszenia Pozycjonowanie Stron Usług Post77 Linki do Stron Internetowych
Plus Domeny

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
www.post77.plwww.post77.plwww.post77.pl



* * * Sprawdź Informacje o IMPREZACH i KONTAKTACH

.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


Szukając Przyczyn Przeczytaj Linki Opisujące Temat - Obiekt bez ich Otwierania !

Wyszukiwarka Tematów * Szukaj np : budowa rozrusznika, czujnik Halla, spalanie detonacyjne (wyszukiwarka Google powiązana z witryną DiaAut).

Oferta Reklam w Serwisie www.diaaut.home.pl * Blog

Elementy  *  SPI  *  MPI  *  GDI  *  EDC  *  EOBD  *  LPG  *  Akumulator  *  Rozrusznik  *  Alternator  *  Zapłon  *  Autor  ***********  Reklama

****************************************************************************************************************************************************************************

Sposoby Lokalizacji Uszkodzeń Układów - Systemów Wtryskowych Silników Spalinowych

Opisy Uszkodzeń Silników Spalinowych * Naprawy Samochodów

Opisy Układów - Urządzeń * Autodata * VAG

Otwórz Katalog Filmów Powiązanych z Motoryzacją

Szukając Przyczyn Przeczytaj Linki Opisujące Temat - Obiekt bez ich Otwierania !
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Temat Strony :

Budowa - Zasada Działania Wielopunktowego Wtrysku Benzyny * MPI - Multi-Point Injection *504*503


Centralne urządzenie sterujące ( CUS, ECM, ECMw ) przez zmianę czasu otwarcia elektrycznych wtryskiwaczy reguluje
ilość ( masę ) paliwa w mieszance zasysanej przez cylindry. Podstawowy czas otwarcia wtryskiwaczy ECM ustala
na podstawie masy powietrza zasysanego przez silnik i prędkości obrotowej. Podczas rozruchu, rozgrzewania
silnika i pracy na biegu jałowym, podstawowym układem decydującym o obrotach silnika są zawory obejściowe
przepustnicy albo regulatory położenia przepustnicy. Stechiometryczny skład mieszanki ECM utrzymuje tylko
przy stałym ( ustalonym ) położeniu przepustnicy.





FSI * GDI * Wtrysk BENZYNY do Komory Spalania ( cylindra )

EDC * Elektroniczny Wtrysk OLEJU NAPĘDOWEGO do Komory Spalania ( cylindra )



SPI * Jednopunktowy Wtrysk Benzyny do Kolektora Dolotowego





Kontakt :
EDC * Elektroniczny Wtrysk OLEJU NAPĘDOWEGO do Komory Spalania ( cylindra )

MPI


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Post77 08:06:2016 * System Wtryskowy * Sekwencyjny Wtrysk Benzyny MPI * Opis Działania * DiaAut *** FILM

Sekwencyjny wielopunktowy wtrysk benzyny ma dwa czujniki rozpoznające położenie tłoków.
Kontakt : *504

Otwórz Stronę Opisującą



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Post77 25:08:2016 ** System Wtryskowy * Wielopunktowy Wtrysk Benzyny MPI * Opis Działania * DiaAut *** FILM

Podstawowy opis wielopunktowego wtrysku benzyny MPI do kolektora dolotowego silnika
spalinowego. Kontakt : *503

Otwórz Stronę Opisującą




FILMY *** Imprezy * Usługi * Kontakty

.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

MPI - Wielopunktowy wtrysk benzyny.

Wielopunktowe układy wtrysku benzyny MPI (ang. – Multi–Point Injection) posiadają

zamontowane w kanałach dolotowych wtryskiwacze w liczbie równej liczbie cylindrów.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Uproszczony opis działania wielopunktowego wtrysku paliwa.

..

Regulator ciśnienia utrzymuje stałe ciśnienie w obwodzie zasilania paliwem.

Obwód Zasilania Paliwem \ MPI

 

Centralne urządzenie sterujące ( CUS, ECM,  ECMw ) przez zmianę czasu otwarcia elektrycznych wtryskiwaczy

reguluje ilość ( masę ) paliwa w mieszance zasysanej przez cylindry. Podstawowy czas otwarcia wtryskiwaczy ECM

ustala na podstawie masy powietrza zasysanego przez silnik i prędkości obrotowej. Podczas rozruchu, rozgrzewania silnika i pracy

na biegu jałowym, podstawowym układem decydującym o obrotach silnika są zawory obejściowe przepustnicy albo regulatory

położenia przepustnicy. Stechiometryczny skład mieszanki ECM utrzymuje tylko przy stałym ( ustalonym ) położeniu przepustnicy.

..

Diagnostyka - Kontrola Sondy Lambda * Sonda Lambda ( B72 \ Autodata )

 

MPI * Elementy Wielopunktowego Wtrysku Benzyny

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Budowa i działanie wielopunktowych wtrysków benzyny do kolektora dolotowego \ Motronic

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

 


 

 

Podział wielopunktowych układów wtryskowych paliwa do kolektora dolotowego ( MPI ) \ Diaaut.

..

MPIc - Wielopunktowy Wtrysk Benzyny O Działaniu Ciągłym

 

:

MPIg - Wielopunktowy Wtrysk Benzyny o Działaniu Nieciągłym ( Grupowy )

 

MPIs - Wielopunktowy Wtrysk Benzyny o Działaniu Nieciągłym ( Sekwencyjny )

 

MPIe - Wielopunktowy Wtrysk Paliwa z Elektronicznie Sterowaną Przepustnicą

 

:

 


 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

 

 

http://www.diaaut.home.pl/pdf_Simos 2P.pdf

 



FILMY *** Imprezy * Usługi * Kontakty

Dodaj Nowy Komentarz \ Formularz Bezpłatnego Ogłoszenia bez Rejestracji ze Zdjęciami

Ctrl + F : wyszukiwanie

.



Otwórz Formularz * Dodawanie Notatek Plus Obrazki

Notatki * Blogi * Diagnostyka Samochodu
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Informacje Moderowane


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

1 * Listwa paliwowa (1) wraz z wtryskiwaczami (2) układu wtrysku wielopunktowego * 984
2 * Listwa paliwowa wtrysku wielopunktowego do cylindrów firmy Siemens * 983
3 * MPI * Budowa układów wtrysku wielopunktowego * 982
4 * 0 * 0 * Darmowe Ogłoszenia * Reklamujemy Strony Internetowe * Bezpłatna Reklama * 981
5 * Budowa układów wtrysku wielopunktowego * 964
6 * Budowa - Zasada Działania Wielopunktowego Wtrysku Benzyny * MPI - Multi-Point In * 956

Lista Blogów w Serwisie

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


15:01:2017 * Listwa paliwowa (1) wraz z wtryskiwaczami (2) układu wtrysku wielopunktowego

Listwa paliwowa (1) wraz z wtryskiwaczami (2) układu wtrysku wielopunktowego
Pozycja : 1 * ID Tekstu : 984 *

Otwórz Bloga - Notatki Plus Obrazki

Notatki * Post77


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


15:01:2017 * Listwa paliwowa wtrysku wielopunktowego do cylindrów firmy Siemens

W wielopunktowych układach wtryskowych każdy cylinder jest zasilany oddzielnym wtryskiwaczem. Dzięki temu
możliwe jest dokładne dawkowanie paliwa do poszczególnych cylindrów, co zapewnia precyzyjne regulowanie
składu mieszanki. Silniki wyposażone w wielopunktowy wtrysk benzyny, niezależnie od posiadanego typu układu
wtryskowego, posiadajš klasyczny układ zasilania przedstawiony na rysunku. # # Elementem wyróżniajšcym
układ wtrysku wielopunktowego od układu wtrysku jednopunktowego jest, zamocowana do kolektora dolotowego,
listwa paliwowa, która spełnia następujšce funkcje: # rozdziela paliwo do wtryskiwaczy, # łączy regulator
ciœnienia paliwa z układem dawkowania paliwa.
Pozycja : 2 * ID Tekstu : 983 *

Otwórz Bloga - Notatki Plus Obrazki

Notatki * Post77


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


15:01:2017 * MPI * Budowa układów wtrysku wielopunktowego

W wielopunktowych układach wtryskowych każdy cylinder jest zasilany oddzielnym wtryskiwaczem. Dzięki temu
możliwe jest dokładne dawkowanie paliwa do poszczególnych cylindrów, co zapewnia precyzyjne regulowanie
składu mieszanki. Silniki wyposażone w wielopunktowy wtrysk benzyny, niezależnie od posiadanego typu układu
wtryskowego, posiadajš klasyczny układ zasilania przedstawiony na rysunku. # # Elementem wyróżniajšcym
układ wtrysku wielopunktowego od układu wtrysku jednopunktowego jest, zamocowana do kolektora dolotowego,
listwa paliwowa, która spełnia następujšce funkcje: # rozdziela paliwo do wtryskiwaczy, # łączy regulator
ciœnienia paliwa z układem dawkowania paliwa.
Pozycja : 3 * ID Tekstu : 982 *

Otwórz Bloga - Notatki Plus Obrazki

Notatki * Post77


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


21:02:2014 * 0 * 0 * Darmowe Ogłoszenia * Reklamujemy Strony Internetowe * Bezpłatna Reklama

Umieszczając link do dowolnego ogłoszenia w naszym serwisie zwiększysz jego skuteczność. Ogłoszenia w dowolnym
serwisie ogłoszeniowym traktujemy jak strony internetowe.Skopiuj do naszego sewisu zdjęcie, temat ogłoszenia
i jego adres uzyskasz dodatkową reklamę ogłoszenia. Darmowe Ogłoszenia * Reklamujemy Strony Internetowe
* Bezpłatna Reklama Ogłoszeń * Dolnośląskie * Kujawsko-pomorskie * Lubelskie * Lubuskie * Łódzkie *
Małopolskie * Mazowieckie * Opolskie * Podkarpackie * Podlaskie * Pomorskie * Śląskie * Świętokrzyskie
* Warmińsko-mazurskie * Wielkopolskie * Zachodniopomorskie * Bez Kategorii * Poszukuję * Szukam * Motoryzacja
* Usługi * Komputery * Usługi * Nieruchomości * Wynajem * Nauka * Kursy * Wykonam * Zrobię * Samochody
* Maszyny * Sprzedam * Internet * Usługi Informatyczne * Zamienię Mieszkanie * Imprezy * Kontakty * Budownictwo
* Usługi * Samochody * Maszyny * Kupię * Biznes * Usługi Prawne * Kosmetyka * Medycyna * Komunikaty *
Narzędzia * Rzeczy * Sklepy * Hurtownie * Telefony * AGD *
Pozycja : 4 * ID Tekstu : 981 *

Otwórz Bloga - Notatki Plus Obrazki

Notatki * Post77


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


03:02:2014 * Budowa układów wtrysku wielopunktowego

W wielopunktowych układach wtryskowych każdy cylinder jest zasilany oddzielnym wtryskiwaczem. Dzięki temu
możliwe jest dokładne dawkowanie paliwa do poszczególnych cylindrów, co zapewnia precyzyjne regulowanie
składu mieszanki. Silniki wyposażone w wielopunktowy wtrysk benzyny, niezależnie od posiadanego typu układu
wtryskowego, posiadają klasyczny układ zasilania przedstawiony na poniższym rysunku. Elementem wyróżniającym
układ wtrysku wielopunktowego od układu wtrysku jednopunktowego jest, zamocowana do kolektora dolotowego,
listwa paliwowa, która spełnia następujące funkcje: rozdziela paliwo do wtryskiwaczy, łączy regulator
ciśnienia paliwa z układem dawkowania paliwa.
Pozycja : 5 * ID Tekstu : 964 *

Otwórz Bloga - Notatki Plus Obrazki

Notatki * Post77


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


20:01:2014 * Budowa - Zasada Działania Wielopunktowego Wtrysku Benzyny * MPI - Multi-Point In

Centralne urządzenie sterujące ( CUS, ECM, ECMw ) przez zmianę czasu otwarcia elektrycznych wtryskiwaczy reguluje
ilość ( masę ) paliwa w mieszance zasysanej przez cylindry. Podstawowy czas otwarcia wtryskiwaczy ECM ustala
na podstawie masy powietrza zasysanego przez silnik i prędkości obrotowej. Podczas rozruchu, rozgrzewania
silnika i pracy na biegu jałowym, podstawowym układem decydującym o obrotach silnika są zawory obejściowe
przepustnicy albo regulatory położenia przepustnicy. Stechiometryczny skład mieszanki ECM utrzymuje tylko
przy stałym ( ustalonym ) położeniu przepustnicy.
Pozycja : 6 * ID Tekstu : 956 *

Otwórz Bloga - Notatki Plus Obrazki

Notatki * Post77


Komentarze i Reklamy Internautów
Lista Blogów w Serwisie

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


MPI * Wielopunktowy Wtrysk Benzyny * Notatki * Blog

Wpis bez Obrazka - Zdjęcia ( JPG ) to Spam - Automat

LOGO - TEMAT :
Dodaj obrazek ( JPG max 1MB np : zdjęcie10.jpg ).
Tekst ( 3x80 ) :

URL [ http://www.xyz.ab ] (1x500) :
Telefon :

Przed Dodaniem Reklamy - Notatki Dwa Razy Obejrzyj Reklamę * Zabzpieczenie Przed Spamem

 


Obejrzyj Reklamę

IKONA

IKONA

Liczba Kliknięć w Reklamę = 1688
Zobacz Inne Reklamy

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&







@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Serwis Płatny * Opłatą za Korzystanie z Usług Serwisu jest Oglądanie Reklam

Reklamuj Się !

Kliknięcie w Reklamę Odblokowuje Dostęp do Serwisu


IKONA

IKONA

Liczba Kliknięć w Reklamę = 1688
Zobacz Inne Reklamy


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Temat Strony :

Budowa - Zasada Działania Wielopunktowego Wtrysku Benzyny * MPI - Multi-Point Injection *504*503


Centralne urządzenie sterujące ( CUS, ECM, ECMw ) przez zmianę czasu otwarcia elektrycznych wtryskiwaczy reguluje
ilość ( masę ) paliwa w mieszance zasysanej przez cylindry. Podstawowy czas otwarcia wtryskiwaczy ECM ustala
na podstawie masy powietrza zasysanego przez silnik i prędkości obrotowej. Podczas rozruchu, rozgrzewania
silnika i pracy na biegu jałowym, podstawowym układem decydującym o obrotach silnika są zawory obejściowe
przepustnicy albo regulatory położenia przepustnicy. Stechiometryczny skład mieszanki ECM utrzymuje tylko
przy stałym ( ustalonym ) położeniu przepustnicy.





FSI * GDI * Wtrysk BENZYNY do Komory Spalania ( cylindra )

EDC * Elektroniczny Wtrysk OLEJU NAPĘDOWEGO do Komory Spalania ( cylindra )



SPI * Jednopunktowy Wtrysk Benzyny do Kolektora Dolotowego





Kontakt :
EDC * Elektroniczny Wtrysk OLEJU NAPĘDOWEGO do Komory Spalania ( cylindra )

MPI


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Post77 08:06:2016 * System Wtryskowy * Sekwencyjny Wtrysk Benzyny MPI * Opis Działania * DiaAut *** FILM

Sekwencyjny wielopunktowy wtrysk benzyny ma dwa czujniki rozpoznające położenie tłoków.
Kontakt : *504

Otwórz Stronę Opisującą



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Post77 25:08:2016 ** System Wtryskowy * Wielopunktowy Wtrysk Benzyny MPI * Opis Działania * DiaAut *** FILM

Podstawowy opis wielopunktowego wtrysku benzyny MPI do kolektora dolotowego silnika
spalinowego. Kontakt : *503

Otwórz Stronę Opisującą




FILMY *** Imprezy * Usługi * Kontakty

.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

MPI - Wielopunktowy wtrysk benzyny.

Wielopunktowe układy wtrysku benzyny MPI (ang. – Multi–Point Injection) posiadają

zamontowane w kanałach dolotowych wtryskiwacze w liczbie równej liczbie cylindrów.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Uproszczony opis działania wielopunktowego wtrysku paliwa.

..

Regulator ciśnienia utrzymuje stałe ciśnienie w obwodzie zasilania paliwem.

Obwód Zasilania Paliwem \ MPI

 

Centralne urządzenie sterujące ( CUS, ECM,  ECMw ) przez zmianę czasu otwarcia elektrycznych wtryskiwaczy

reguluje ilość ( masę ) paliwa w mieszance zasysanej przez cylindry. Podstawowy czas otwarcia wtryskiwaczy ECM

ustala na podstawie masy powietrza zasysanego przez silnik i prędkości obrotowej. Podczas rozruchu, rozgrzewania silnika i pracy

na biegu jałowym, podstawowym układem decydującym o obrotach silnika są zawory obejściowe przepustnicy albo regulatory

położenia przepustnicy. Stechiometryczny skład mieszanki ECM utrzymuje tylko przy stałym ( ustalonym ) położeniu przepustnicy.

..

Diagnostyka - Kontrola Sondy Lambda * Sonda Lambda ( B72 \ Autodata )

 

MPI * Elementy Wielopunktowego Wtrysku Benzyny

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Budowa i działanie wielopunktowych wtrysków benzyny do kolektora dolotowego \ Motronic

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

 


 

 

Podział wielopunktowych układów wtryskowych paliwa do kolektora dolotowego ( MPI ) \ Diaaut.

..

MPIc - Wielopunktowy Wtrysk Benzyny O Działaniu Ciągłym

 

:

MPIg - Wielopunktowy Wtrysk Benzyny o Działaniu Nieciągłym ( Grupowy )

 

MPIs - Wielopunktowy Wtrysk Benzyny o Działaniu Nieciągłym ( Sekwencyjny )

 

MPIe - Wielopunktowy Wtrysk Paliwa z Elektronicznie Sterowaną Przepustnicą

 

:

 


 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

 

 

http://www.diaaut.home.pl/pdf_Simos 2P.pdf

 



FILMY *** Imprezy * Usługi * Kontakty

Dodaj Nowy Komentarz \ Formularz Bezpłatnego Ogłoszenia bez Rejestracji ze Zdjęciami

Ctrl + F : wyszukiwanie

.



Otwórz Formularz * Dodawanie Notatek Plus Obrazki

Notatki * Blogi * Diagnostyka Samochodu
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Informacje Moderowane


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

1 * Listwa paliwowa (1) wraz z wtryskiwaczami (2) układu wtrysku wielopunktowego * 984
2 * Listwa paliwowa wtrysku wielopunktowego do cylindrów firmy Siemens * 983
3 * MPI * Budowa układów wtrysku wielopunktowego * 982
4 * 0 * 0 * Darmowe Ogłoszenia * Reklamujemy Strony Internetowe * Bezpłatna Reklama * 981
5 * Budowa układów wtrysku wielopunktowego * 964
6 * Budowa - Zasada Działania Wielopunktowego Wtrysku Benzyny * MPI - Multi-Point In * 956

Lista Blogów w Serwisie

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


15:01:2017 * Listwa paliwowa (1) wraz z wtryskiwaczami (2) układu wtrysku wielopunktowego

Listwa paliwowa (1) wraz z wtryskiwaczami (2) układu wtrysku wielopunktowego
Pozycja : 1 * ID Tekstu : 984 *

Otwórz Bloga - Notatki Plus Obrazki

Notatki * Post77


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


15:01:2017 * Listwa paliwowa wtrysku wielopunktowego do cylindrów firmy Siemens

W wielopunktowych układach wtryskowych każdy cylinder jest zasilany oddzielnym wtryskiwaczem. Dzięki temu
możliwe jest dokładne dawkowanie paliwa do poszczególnych cylindrów, co zapewnia precyzyjne regulowanie
składu mieszanki. Silniki wyposażone w wielopunktowy wtrysk benzyny, niezależnie od posiadanego typu układu
wtryskowego, posiadajš klasyczny układ zasilania przedstawiony na rysunku. # # Elementem wyróżniajšcym
układ wtrysku wielopunktowego od układu wtrysku jednopunktowego jest, zamocowana do kolektora dolotowego,
listwa paliwowa, która spełnia następujšce funkcje: # rozdziela paliwo do wtryskiwaczy, # łączy regulator
ciœnienia paliwa z układem dawkowania paliwa.
Pozycja : 2 * ID Tekstu : 983 *

Otwórz Bloga - Notatki Plus Obrazki

Notatki * Post77


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


15:01:2017 * MPI * Budowa układów wtrysku wielopunktowego

W wielopunktowych układach wtryskowych każdy cylinder jest zasilany oddzielnym wtryskiwaczem. Dzięki temu
możliwe jest dokładne dawkowanie paliwa do poszczególnych cylindrów, co zapewnia precyzyjne regulowanie
składu mieszanki. Silniki wyposażone w wielopunktowy wtrysk benzyny, niezależnie od posiadanego typu układu
wtryskowego, posiadajš klasyczny układ zasilania przedstawiony na rysunku. # # Elementem wyróżniajšcym
układ wtrysku wielopunktowego od układu wtrysku jednopunktowego jest, zamocowana do kolektora dolotowego,
listwa paliwowa, która spełnia następujšce funkcje: # rozdziela paliwo do wtryskiwaczy, # łączy regulator
ciœnienia paliwa z układem dawkowania paliwa.
Pozycja : 3 * ID Tekstu : 982 *

Otwórz Bloga - Notatki Plus Obrazki

Notatki * Post77


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


21:02:2014 * 0 * 0 * Darmowe Ogłoszenia * Reklamujemy Strony Internetowe * Bezpłatna Reklama

Umieszczając link do dowolnego ogłoszenia w naszym serwisie zwiększysz jego skuteczność. Ogłoszenia w dowolnym
serwisie ogłoszeniowym traktujemy jak strony internetowe.Skopiuj do naszego sewisu zdjęcie, temat ogłoszenia
i jego adres uzyskasz dodatkową reklamę ogłoszenia. Darmowe Ogłoszenia * Reklamujemy Strony Internetowe
* Bezpłatna Reklama Ogłoszeń * Dolnośląskie * Kujawsko-pomorskie * Lubelskie * Lubuskie * Łódzkie *
Małopolskie * Mazowieckie * Opolskie * Podkarpackie * Podlaskie * Pomorskie * Śląskie * Świętokrzyskie
* Warmińsko-mazurskie * Wielkopolskie * Zachodniopomorskie * Bez Kategorii * Poszukuję * Szukam * Motoryzacja
* Usługi * Komputery * Usługi * Nieruchomości * Wynajem * Nauka * Kursy * Wykonam * Zrobię * Samochody
* Maszyny * Sprzedam * Internet * Usługi Informatyczne * Zamienię Mieszkanie * Imprezy * Kontakty * Budownictwo
* Usługi * Samochody * Maszyny * Kupię * Biznes * Usługi Prawne * Kosmetyka * Medycyna * Komunikaty *
Narzędzia * Rzeczy * Sklepy * Hurtownie * Telefony * AGD *
Pozycja : 4 * ID Tekstu : 981 *

Otwórz Bloga - Notatki Plus Obrazki

Notatki * Post77


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


03:02:2014 * Budowa układów wtrysku wielopunktowego

W wielopunktowych układach wtryskowych każdy cylinder jest zasilany oddzielnym wtryskiwaczem. Dzięki temu
możliwe jest dokładne dawkowanie paliwa do poszczególnych cylindrów, co zapewnia precyzyjne regulowanie
składu mieszanki. Silniki wyposażone w wielopunktowy wtrysk benzyny, niezależnie od posiadanego typu układu
wtryskowego, posiadają klasyczny układ zasilania przedstawiony na poniższym rysunku. Elementem wyróżniającym
układ wtrysku wielopunktowego od układu wtrysku jednopunktowego jest, zamocowana do kolektora dolotowego,
listwa paliwowa, która spełnia następujące funkcje: rozdziela paliwo do wtryskiwaczy, łączy regulator
ciśnienia paliwa z układem dawkowania paliwa.
Pozycja : 5 * ID Tekstu : 964 *

Otwórz Bloga - Notatki Plus Obrazki

Notatki * Post77


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


20:01:2014 * Budowa - Zasada Działania Wielopunktowego Wtrysku Benzyny * MPI - Multi-Point In

Centralne urządzenie sterujące ( CUS, ECM, ECMw ) przez zmianę czasu otwarcia elektrycznych wtryskiwaczy reguluje
ilość ( masę ) paliwa w mieszance zasysanej przez cylindry. Podstawowy czas otwarcia wtryskiwaczy ECM ustala
na podstawie masy powietrza zasysanego przez silnik i prędkości obrotowej. Podczas rozruchu, rozgrzewania
silnika i pracy na biegu jałowym, podstawowym układem decydującym o obrotach silnika są zawory obejściowe
przepustnicy albo regulatory położenia przepustnicy. Stechiometryczny skład mieszanki ECM utrzymuje tylko
przy stałym ( ustalonym ) położeniu przepustnicy.
Pozycja : 6 * ID Tekstu : 956 *

Otwórz Bloga - Notatki Plus Obrazki

Notatki * Post77


Komentarze i Reklamy Internautów
Lista Blogów w Serwisie

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


MPI * Wielopunktowy Wtrysk Benzyny * Notatki * Blog

Wpis bez Obrazka - Zdjęcia ( JPG ) to Spam - Automat

LOGO - TEMAT :
Dodaj obrazek ( JPG max 1MB np : zdjęcie10.jpg ).
Tekst ( 3x80 ) :

URL [ http://www.xyz.ab ] (1x500) :
Telefon :

Przed Dodaniem Reklamy - Notatki Dwa Razy Obejrzyj Reklamę * Zabzpieczenie Przed Spamem

 


Obejrzyj Reklamę

IKONA

IKONA

Liczba Kliknięć w Reklamę = 1729
Zobacz Inne Reklamy

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&







@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
www.post77.plwww.post77.plwww.post77.pl