* * Opis Pracy Zaworów w Pompie Wysokiego Ciśnienia Common Rail * * Strony Internetowe o Których Piszemy w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77
**** **** ******** ********* ******** ********* ********* ********* ******** ******* ******* ******* ****** ****** ******* ******** ******** ******** ******** ******** ********* ********* ******
* * * Otwórz Listę Ofert Sprzedaży # Napiszemy Baner Reklamowy i Będziemy go Wyświetlać w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77
**** **** ******** ********* ******** ********* ********* ********* ******** ******* ******* ******* ****** ****** ******* ******** ******** ******** ******** ******** ********* ********* ******
Studio Kosmetyczne Alessandro * Opole ul. Tarnopolska 119/1 * Tel. 604 405 363 # # Kontakt Tekst 1 * * * http://www.niekonieczny.pl/nagranie_BBH5X7N.mp3
Strona Polecająca Temat: Studio Kosmetyczne Alessandro * Opole ul. Tarnopolska 119/1 * Tel. 604 405 363 Opis Zewnętrzny Tematu: Studio Kosmetyczne Alessandro * Opole ul. Tarnopolska 119/1 * Tel. 604 405 363
Baner Reklamowy Firmy - Usługi w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77 * Opole ul. Kośnego 52 * Tel. 881 314 355 Baner w Który Internauci nie chcą Klikać ale Muszą \ Dodawanie i Pozycjonowanie Ogłoszeń \ Lokowanie Produktu Statystyka Wejść Internautów do Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77
**** **** ******** ********* ******** ********* ********* ********* ******** ******* ******* ******* ****** ****** ******* ******** ******** ******** ******** ******** ********* ********* ******
as
* Baner Otwierający Strony Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77 * Post77 * Darmowe Ogłoszenia bez Rejestracji * Sen77 * Twoja Strona jest Widoczna Jeżeli Ktoś o Niej Pisze * DiaAut * Opisy Diagnostyki - Kontroli Silnika Spalinoweego * * Lista Popularnych Serwisów Ogłoszeniowych
**** **** ******** ********* ******** ********* ********* ********* ******** ******* ******* ******* ****** ****** ******* ******** ******** ******** ******** ******** ********* ********* ******
Temat Otwartej Strony Opis Pracy Zaworów w Pompie Wysokiego Ciśnienia Common Rail
# # Wybrana Informacja dla Otwartej Strony Common Rail * Diesel Strona Polecająca: Common Rail * Diesel
Fokus
Prawdziwą furorę na świecie zrobił system Common Rail, a pompowtryski odeszły w zapomnienie
nawet w VAG. Co oznacza jego nazwa? Oznacza dokładnie wspólną szynę lub listwę, a pochodzi od
angielskiej nazwy zbiornika wysokiego ciśnienia, w którym akumulowane jest sprężone paliwo przed
podaniem do wtryskiwaczy. Ze względu na większe możliwości dopasowania dawki paliwa jest
efektywniejszy, pozwala również spełnić obecnie obowiązujące normy emisji spalin. Układ ten posiada
w wyposażeniu pompę wysokiego ciśnienia (w przypadku Boscha jest to pompa CP1, CP2, CP3, CP4.1,
CP4.2), wielotłoczkowa promieniowa pompa paliwa spręża je do bardzo dużego ciśnienia o wartości
przekraczającej 2000 barów. Paliwo jest tłoczone z pompy do ciśnieniowego zasobnika, który jest
połączony z wtryskiwaczem. Za sterowanie taką pompą odpowiada elektroniczny sterownik, który w
czasie rzeczywistym oblicza on dawkę, która jest potrzebna na cykl oraz dzieli ją na kilka
mniejszych części. Sterowanie ciśnieniem w modelach pomp Bosch w pierwszych generacjach odbywało za
pomocą zaworu umieszczonego na pompie albo na listwie zwanego zaworem DRV. Służył on do regulacji
wysokiego ciśnienia, jednak ze względu na fakt, że jest to przy wartościach, jakie osiąga pompa
wysokiego ciśnienia problematyczne, zastosowano inne rozwiązanie. W nowoczesnych konstrukcjach pomp
znajduje się zawór ZME, który reguluje ciśnienie niskie. W związku z tym, ilość paliwa trafiająca do
sprężenia jest mniejsza, a więc zadane ciśnienie (o niezmienionej wartości) jest mniejsze z racji
tego, że sprężanego materiału jest mniej. Ważne jest, że w Common Rail, generacje zmieniających się
rozwiązań wprowadzały coraz więcej usprawnień i usprawnień skuteczności podzespołu.
ZALETY I WADY COMMON RAIL, ZASOBNIKOWEGO UKŁADU ZASILANIA SILNIKA CR
# Dodatkową zaletą jest możliwość kształtowania dawki wtrysku, dzięki dobremu rozpyleniu proces
spalania przebiega sprawniej natomiast regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu oraz ciśnienia wtrysku
okazała się precyzyjniejsza. Do wad common raila należą wysokie koszty wytwarzania oraz duża
wrażliwość, na jakość paliwa. Bardzo małe światło kanałów wewnątrz wtryskiwacza sprzyja akumulowaniu
się zanieczyszczeń, co oczywiście wpływa ujemnie na skuteczność pracy wtryskiwacza i może
doprowadzić do jego uszkodzenia.
# Znaną przyczyną uszkodzeń wtryskiwaczy są również pochodzące z sekcji tłoczącej (czy to wysokiego
czy niskiego ciśnienia) opiłki. W przypadku pompy niskiego ciśnienia opiłki powstają w wyniku
zatarcia się pompy, co z kolei jest wynikiem niedostatecznej ilości czynnika smarnego. Pompa
niskiego ciśnienia do smarowania wykorzystuje olej napędowy, który ma właściwości smarujące, jednak
jeśli go zabraknie, na przykład w baku skończy się paliwo, w kilka chwil pompa się zatrze, a
pochodzące z niej opiłki zabrudzą nam cały układ. Ponad to opiłki mogą pochodzić również z pompy
wysokiego ciśnienia – a najczęściej są to pochodzące z wycierających się krzywek opiłki, którym
niestety nie da się zaradzić i najsensowniejszym sposobem utrzymania w dobrej kondycji układu Common
Rail jest jego okresowe czyszczenie. Jeśli niestety dojdzie jednak do uszkodzenia któregoś z
elementów zasobnikowego układu zasilania silnika diesla, konieczna będzie wymiana elementów lub ich
regeneracja. Z racji tego, że każdemu kierowcy zależy na tym aby w jak najmniejszym stopniu dokładać
do eksploatacji samochodu, polecę regenerację układu. W porównaniu do wymiany, nawet w
najpoważniejszych wypadkach, koszt odzyskania pełnej sprawności silnika można zmniejszyć o połowę.
Bez względu na krążące opinie, Common Rail jest naprawdę dobrym (i w zasadzie jedynym dziś) układem
zasilania silnika.
#.#.
#. Strony Podone ;
#21. N75 * Doładowanie Silnika i Układ Recyrkulacji Spalin w Systemie Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r45461c3.htm ;
#22. Sygnały Sterujące i Wykonawcze w Systemie Common Rail Diesel * OUT - IN * COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r45481
Prawdziwą furorę na świecie zrobił system Common Rail, a pompowtryski odeszły w zapomnienie
nawet w VAG. Co oznacza jego nazwa? Oznacza dokładnie wspólną szynę lub listwę, a pochodzi od
angielskiej nazwy zbiornika wysokiego ciśnienia, w którym akumulowane jest sprężone paliwo przed
podaniem do wtryskiwaczy. Ze względu na większe możliwości dopasowania # #
# # Strona Nadrzędna dla Otwartej Strony Wtryskiwacze Common Rail - Budowa i Zasada Działania Wtryskiwacze Common Rail - Budowa i Zasada Działania
Fokus
#. Strona Polecająca ; http://www.diaaut.home.pl/r13981c3.htm ;
#. Tematy Podobne ;
##1. Dwa Zawory VCV * Regulacja Ciśnienia * Regulacja Wydatku * Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl//und_211.htm ;
# Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez niskociśnieniową pompę i wpływa do pompy wtryskowej, gdzie jest sprężane ; ...
##2. Budowa i Zasada Działania Systemu Wtryskowego Common Rail * Diesel ;
http://www.niekonieczny.pl//r47041c3.htm ;
#. Tematy Podobne ; ##1. N290 * Magnetventil für Kraftstoffdosierung * Common Rail ; http://www.diaaut.home.pl//und_201.htm ; ...
##3. Common Rail * Zasobnikowy Układ Wtryskowy * Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl//r29281c3.htm ;
#. Tematy Podobne: #1. Budowa Systemu Common Rail Diesel # Der 2,8 l TDI-Motor mit Common-Rail ; http://www.diaaut.home.pl/r30361c2.htm ; ...
##4. Common Rail Diesel # Budowa Kontrola Uszkodzenia ;
http://www.niekonieczny.pl//unn_195.htm ;
#. Tematy Podobne ; #10. Silnik z Systemem Common Rail ; http://www.niekonieczny.pl//unn_346.htm ; # Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez ; ...
##5. N290 * Elektrozawór Sterujący Wydatkiem Pompy Wysokiego Ciśnienia * Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//r45141c3.htm ;
#. Die Hochdruckpumpe wird vom Zahnriemen des Nockenwellenantriebes mit der Übersetzung i || 2/3 zur Motordrehzahl ; ...
##6. G247 * Parametry Czujnika Ciśnienia Paliwa * Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r45301c3.htm ;
# # Komputery Laptopy Oferty Sprzedaży {} **** (FOKUS) # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** # Potwierdzenie ; ...
##7. Schemat Elektryczny Systemu Common Rail Diesel * Układ Sterujący Systemem Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//r45501c3.htm ;
#. Tematy Podobne ; #1. Porównanie Ciśnień w Systemie Common Rail i Pompowtryskiwaczu * N240 ; http://www.diaaut.home.pl//r44981c3.htm ; ...
##8. Porównanie Ciśnień w Systemie Common Rail i Pompowtryskiwaczu * N240 ;
http://www.diaaut.home.pl//r44981c3.htm ;
# # VR * Rozdzielaczowa PROMIENIOWA Pompa Wtryskowa # Program do Pozycjonowania Stron Darmowy * Sen77 () **** (FOKUS) # ; ...
##9. Opis Rozbudowanego Zasobnikowego Układu Wtryskowego Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//r44941c3.htm ;
#. Tematy Podobne ; #20. Bosch EDC 15C * Zasobnikow Układ Common Rail * Diesel ; http://www.diaaut.home.pl//r13761c4.htm ; ...
##10. Tak Zbudowany jest System Common Rail Diesel * SSP * Audi A8 * 3.3 V8 * Aktywacja Układu Wtryskowego ;
http://www.diaaut.home.pl//r30101c3.htm ;
# Common Rail w wolnym tłumaczeniu oznacza wspólną szynę. Układ został opracowany przez FIATa i wprowadzony do ; ...
##11. Budowa i Zasada Działania Systemu Wtryskowego Common Rail \ Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl//AA_10/r47041c3.htm ;
# Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez niskociśnieniową pompę i wpływa do pompy wtryskowej, gdzie jest sprężane ; ...
##12. Common Rail * Elementy ;
http://www.diaaut.home.pl//r51361c3.htm ;
# Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez niskociśnieniową pompę i wpływa do pompy wtryskowej, gdzie jest sprężane ; ...
##13. Pompa Wysokiego Cisnienia Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//r51401c3.htm ;
# Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez niskociśnieniową pompę i wpływa do pompy wtryskowej, gdzie jest sprężane ; ...
##14. N276 * Zawór Regulujący Ciśnienie na Szynie Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//r51441c3.htm ;
# Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez niskociśnieniową pompę i wpływa do pompy wtryskowej, gdzie jest sprężane ; ...
##15. Tak Działa Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl//und_218.htm ;
# Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez niskociśnieniową pompę i wpływa do pompy wtryskowej, gdzie jest sprężane ; ...
##16. Silnik z Systemem Common Rail ;
http://www.niekonieczny.pl//unn_346.htm ;
# Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez niskociśnieniową pompę i wpływa do pompy wtryskowej, gdzie jest sprężane ; ...
##17. Ideowy Schemat Połączeń Elektrycznych w Systemie Common Rail Diesel (COM) ;
http://www.
# #
Wybrane Informacje o Otwartej Stronie
#. Die Antriebswelle mit ihrem Exzenternocken bewegt die Pumpenkolben der drei Pumpenelemente
sinusförmig auf und ab. Die Zahnradpumpe drückt Kraftstoff durch die Drosselbohrung des
Magnetventils für Kraftstoffdosierung N290 in den Kraftstoffbereitstellungsraum bzw. den Schmier-
und Kühlkreislauf der Hochdruckpumpe. Überschreitet der Förderdruck den Öffnungsdruck des
Sicherheitsventils (0,5 … 1,5 bar), kann die Zahnradpumpe Kraftstoff durch die Einlaßventile in die
Pumpenelemente drükken, bei denen sich der Kolben nach unten bewegt (Saughub). Wird der untere
Totpunkt eines Kolbens überschritten, schließt das Einlaßventil wegen des Druckabfalls. Der
Kraftstoff im Pumpenelement kann nicht mehr entweichen. Er kann nun über den Förderdruck der
Zahnradpumpe hinaus komprimiert werden. Der sich aufbauende Druck öffnet das Auslaßventil beim
Überschreiten des sich im Rail befindlichen Druckes. Der komprimierte Kraftstoff gelangt in den
Hochdruckkreis. Das Pumpenelement fördert solange Kraftstoff, bis der obere Totpunkt erreicht wird (Förderhub).
#. Tematy Podobne ;
#10. Zahnradpumpe # Pompa Zasilająca Pompę Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//r30381c2.htm ;
# # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** # Próba Otwarcia albo Zmiany Opisu Strony Bez Uprawnień () # Potwierdzenie ;
#11. Pompa Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail Diesel (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r30481c2.htm ;
# # Ignition Coil * Cewka Zapłonowa {} # Darmowe Bezpłatne Ogłoszenia Komputery Usługi Komputerowe Reklama Lubelskie ;
#12. Ideowy Schemat Połączeń Elektrycznych w Systemie Common Rail Diesel (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r30501c2.htm ;
# # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** [NS] # Imprezy Kontakty Ogłoszenia Reklama Lubuskie [] Post77 *B17 ;
#13. G247 Geber für Kraftstoffdruck * Common Rail * SSP * Volkswagen * 2.8 * AUH * ;
http://www.diaaut.home.pl//r32761c4.htm ;
#. Das Kraftstoffsystem ist in zwei Bereiche unterteilt: – den Niederdruckbereich mit der Kraftstoffpumpe im Kraftstoffbehälter, ;
#14. Filtr Cząstek Stałych Common Rail * DPF * GPF * FAP * Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl//und_216.htm ;
# # Notfound [] *** # Informacje Znalezione w Internecie [] Post77 # Informacje Znalezione w Internecie [] Post77 ;
#15. Porównanie Ciśnień w Systemie Common Rail i Pompowtryskiwaczu # N240 (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r44981c3.htm ;
# # VR * Rozdzielaczowa PROMIENIOWA Pompa Wtryskowa # Program do Pozycjonowania Stron Darmowy * Sen77 () **** (FOKUS) # ;
#16. Jak Wygląda Układ Paliwowy Common Rail * Audi A8 * 3.3 V8 (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r45001c3.htm ;
# # Przygotowanie grafiki na potrzeby Internetu Baner - Bezpłatne Pozycjonowanie Stron () # Kontrolka Ładowania Akumulatora ;
#17. Opis Pracy Zaworów w Pompie Wysokiego Ciśnienia Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//r45081c3.htm ;
# # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** # Potwierdzenie Modyfikacji ;
#18. N276 * Zawór Regulujący Ciśnienie na Szynie Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r45221c3.htm ;
# # N276 * Zawór Regulujący Ciśnienie na Szynie Common Rail (COM) () # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony ;
#19. G247 * Parametry Czujnika Ciśnienia Paliwa * Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r45301c3.htm ;
# # Komputery Laptopy Oferty Sprzedaży {} **** (FOKUS) # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** # Potwierdzenie ;
#. Die Antriebswelle mit ihrem Exzenternocken bewegt die Pumpenkolben der drei Pumpenelemente
sinusförmig auf und ab. Die Zahnradpumpe drückt Kraftstoff durch die Drosselbohrung des
Magnetventils für Kraftstoffdosierung N290 in den Kraftstoffbereitstellungsraum bzw. den Schmier-
und Kühlkreislauf der Hochdruckpumpe. Überschreitet der Förderdruck den Öffnungsdruck des
Sicherheitsventils (0,5 … 1,5 bar), kann die Zahnradpumpe Kraftstoff durch die Einlaßventile in die
Pumpenelemente drükken, bei denen sich der Kolben nach unten bewegt (Saughub). Wird der untere
Totpunkt eines Kolbens überschritten, schließt das Einlaßventil wegen des Druckabfalls. Der
Kraftstoff im Pumpenelement kann nicht mehr entweichen. Er kann nun über den Förderdruck der
Zahnradpumpe hinaus komprimiert werden. Der sich aufbauende Druck öffnet das Auslaßventil beim
Überschreiten des sich im Rail befindlichen Druckes. Der komprimierte Kraftstoff gelangt in den
Hochdruckkreis. Das Pumpenelement fördert solange Kraftstoff, bis der obere Totpunkt erreicht wird (Förderhub).
#. Tematy Podobne ;
#10. Zahnradpumpe # Pompa Zasilająca Pompę Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//r30381c2.htm ;
# # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** # Próba Otwarcia albo Zmiany Opisu Strony Bez Uprawnień () # Potwierdzenie ;
#11. Pompa Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opis Pracy Zaworów w Pompie Wysokiego Ciśnienia Common Rail
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opis Pracy Zaworów w Pompie Wysokiego Ciśnienia Common Rail ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Info - Komentarz:
#. Die Antriebswelle mit ihrem Exzenternocken bewegt die Pumpenkolben der drei Pumpenelemente
sinusförmig auf und ab. Die Zahnradpumpe drückt Kraftstoff durch die Drosselbohrung des
Magnetventils für Kraftstoffdosierung N290 in den Kraftstoffbereitstellungsraum bzw. den Schmier-
und Kühlkreislauf der Hochdruckpumpe. Überschreitet der Förderdruck den Öffnungsdruck des
Sicherheitsventils (0,5 … 1,5 bar), kann die Zahnradpumpe Kraftstoff durch die Einlaßventile in die
Pumpenelemente drükken, bei denen sich der Kolben nach unten bewegt (Saughub). Wird der untere
Totpunkt eines Kolbens überschritten, schließt das Einlaßventil wegen des Druckabfalls. Der
Kraftstoff im Pumpenelement kann nicht mehr entweichen. Er kann nun über den Förderdruck der
Zahnradpumpe hinaus komprimiert werden. Der sich aufbauende Druck öffnet das Auslaßventil beim
Überschreiten des sich im Rail befindlichen Druckes. Der komprimierte Kraftstoff gelangt in den
Hochdruckkreis. Das Pumpenelement fördert solange Kraftstoff, bis der obere Totpunkt erreicht wird (Förderhub).
#. Tematy Podobne ;
#10. Zahnradpumpe # Pompa Zasilająca Pompę Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//r30381c2.htm ;
# # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** # Próba Otwarcia albo Zmiany Opisu Strony Bez Uprawnień () # Potwierdzenie ;
#11. Pompa Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail Diesel (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r30481c2.htm ;
# # Ignition Coil * Cewka Zapłonowa {} # Darmowe Bezpłatne Ogłoszenia Komputery Usługi Komputerowe Reklama Lubelskie ;
#12. Ideowy Schemat Połączeń Elektrycznych w Systemie Common Rail Diesel (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r30501c2.htm ;
# # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** [NS] # Imprezy Kontakty Ogłoszenia Reklama Lubuskie [] Post77 *B17 ;
#13. G247 Geber für Kraftstoffdruck * Common Rail * SSP * Volkswagen * 2.8 * AUH * ;
http://www.diaaut.home.pl//r32761c4.htm ;
#. Das Kraftstoffsystem ist in zwei Bereiche unterteilt: – den Niederdruckbereich mit der Kraftstoffpumpe im Kraftstoffbehälter, ;
#14. Filtr Cząstek Stałych Common Rail * DPF * GPF * FAP * Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl//und_216.htm ;
# # Notfound [] *** # Informacje Znalezione w Internecie [] Post77 # Informacje Znalezione w Internecie [] Post77 ;
#15. Porównanie Ciśnień w Systemie Common Rail i Pompowtryskiwaczu # N240 (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r44981c3.htm ;
# # VR * Rozdzielaczowa PROMIENIOWA Pompa Wtryskowa # Program do Pozycjonowania Stron Darmowy * Sen77 () **** (FOKUS) # ;
#16. Jak Wygląda Układ Paliwowy Common Rail * Audi A8 * 3.3 V8 (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r45001c3.htm ;
# # Przygotowanie grafiki na potrzeby Internetu Baner - Bezpłatne Pozycjonowanie Stron () # Kontrolka Ładowania Akumulatora ;
#17. Opis Pracy Zaworów w Pompie Wysokiego Ciśnienia Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//r45081c3.htm ;
# # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** # Potwierdzenie Modyfikacji ;
#18. N276 * Zawór Regulujący Ciśnienie na Szynie Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r45221c3.htm ;
# # N276 * Zawór Regulujący Ciśnienie na Szynie Common Rail (COM) () # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony ;
#19. G247 * Parametry Czujnika Ciśnienia Paliwa * Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r45301c3.htm ;
# # Komputery Laptopy Oferty Sprzedaży {} **** (FOKUS) # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** # Potwierdzenie ;
#. Die Antriebswelle mit ihrem Exzenternocken bewegt die Pumpenkolben der drei Pumpenelemente
sinusförmig auf und ab. Die Zahnradpumpe drückt Kraftstoff durch die Drosselbohrung des
Magnetventils für Kraftstoffdosierung N290 in den Kraftstoffbereitstellungsraum bzw. den Schmier-
und Kühlkreislauf der Hochdruckpumpe. Überschreitet der Förderdruck den Öffnungsdruck des
Sicherheitsventils (0,5 … 1,5 bar), kann die Zahnradpumpe Kraftstoff durch die Einlaßventile in die
Pumpenelemente drükken, bei denen sich der Kolben nach unten bewegt (Saughub). Wird der untere
Totpunkt eines Kolbens überschritten, schließt das Einlaßventil wegen des Druckabfalls. Der
Kraftstoff im Pumpenelement kann nicht mehr entweichen. Er kann nun über den Förderdruck der
Zahnradpumpe hinaus komprimiert werden. Der sich aufbauende Druck öffnet das Auslaßventil beim
Überschreiten des sich im Rail befindlichen Druckes. Der komprimierte Kraftstoff gelangt in den
Hochdruckkreis. Das Pumpenelement fördert solange Kraftstoff, bis der obere Totpunkt erreicht wird (Förderhub).
#. Tematy Podobne ;
#10. Zahnradpumpe # Pompa Zasilająca Pompę Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//r30381c2.htm ;
# # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** # Próba Otwarcia albo Zmiany Opisu Strony Bez Uprawnień () # Potwierdzenie ;
#11. Pompa Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Informacja Wybrana
Common Rail Diesel * INFO Strona Polecająca Temat: Common Rail Diesel * INFO
# Opis Systemu Wtryskowego Common Rail
# Pompa Wysokiego Ciśnienia Common Rail
# Common Rail Diesel Budowa i Czujniki * N290 * N276 * G246 * G23 * N312 * G6 ()
***dvvV5CD
# Opis Systemu Wtryskowego Common Rail
# Pompa Wysokiego Ciśnienia Common Rail
# Common Rail Diesel Budowa i Czujniki * N290 * N276 * G246 * G23 * N312 * G6 ()
***dvvV5CD
Fokus
TOP
# #
Pompa Wysokiego Ciśnienia Common Rail Diesel Strona Polecająca Temat: Pompa Wysokiego Ciśnienia Common Rail Diesel
# Za regulację ciśnienia w zasobniku odpowiedzialny jest zawór regulacji ciśnienia. Z biegiem lat
zmieniał on swoje położenie. W pierwszych systemach znajdował się on na szynie, otwierając się gdy
potrzebne było zmniejszenie ciśnienia wtrysku. Wada tego typu rozwiązania była konieczność sprężania
przez pompę całej objętości paliwa znajdującego się w zasobniku, przez co pompa ta zużywała
niepotrzebnie dużo energii. W późniejszych rozwiązaniach zawór ten przeniesiono na pompę, dzięki
czemu możliwym jest upuszczanie ciśnienia zanim paliwo trafi do zasobnika (układ pokazany
narysunku). Stasuje się również układy z dwoma zaworami: na szynie i na pompie. Rozwiązanie to jest
drogie, ale zapewnia wysoką precyzję sterowania.
#.#.
#. Strony Podobne ;
#9. Opis Rozbudowanego Zasobnikowego Układu Wtryskowego Common Rail *** (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r44941c3.htm ;
#10. Zahnradpumpe # Pompa Zasilająca Pompę Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/r30381c2.htm ;
#11. Pompa Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail Diesel (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r30481c2.htm ;
#12. Ideowy Schemat Połączeń Elektrycznych w Systemie Common Rail Diesel (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r30501c2.htm ;
#13. G247 Geber für Kraftstoffdruck * Common Rail * SSP * Volkswagen * 2.8 * AUH * ;
http://www.diaaut.home.pl/r32761c4.htm ;
#14. Filtr Cząstek Stałych Common Rail * DPF * GPF * FAP * Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/und_216.htm ;
#15. Porównanie Ciśnień w Systemie Common Rail i Pompowtryskiwaczu # N240 (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r44981c3.htm ;
#16. Jak Wygląda Układ Paliwowy Common Rail * Audi A8 * 3.3 V8 (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r45001c3.htm ;
#17. Opis Pracy Zaworów w Pompie Wysokiego Ciśnienia Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/r45081c3.htm ;
#18. N276 * Zawór Regulujący Ciśnienie na Szynie Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r45221c3.htm ;
#19. G247 * Parametry Czujnika Ciśnienia Paliwa * Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r45301c3.htm ;
#20. Jak Zbudowany jest Wtryskiwacz w Systemie Common Rail # N240 * Wtryskiwacz * Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r45321c3.htm ;
#21. N75 * Doładowanie Silnika i Układ Recyrkulacji Spalin w Systemie Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r45461c3.htm ;
#22. Sygnały Sterujące i Wykonawcze w Systemie Common Rail Diesel * OUT - IN * COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r45481c3.htm ;
#23. Otwarcie Wtryskiwacza w Systemie Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/und_221.htm ;
#24. N290 * Elektrozawór Sterujący Wydatkiem Pompy Wysokiego Ciśnienia ;
http://www.diaaut.home.pl/r51421c3.htm ;
#25. Filtr Cząstek Stałych Common Rail * DPF * GPF * FAP * Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/und_213.htm ;
#26. Poza naprawą wtryskiwaczy wykonujemy, także ekspertyzy dotyczące uszkodzeń wtryskiwaczy Common Rail. ;
http://www.diaaut.home.pl/diesel_u11.htm ;
#27. Hydrauliczna Pompa Niskiego Ciśnienia * Common Rail * SSP * Volkswagen * 2.8 * AUH * ;
http://www.diaaut.home.pl/r32821c4.htm ;
#28. Zawór Bezpieczeństwa na Listwie Wysokiego Ciśnienia Systemu Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_215.htm ;
#29. Budowa Wtryskiwacza Common Rail Typu Elektromagnetycznego ;
http://www.diaaut.home.pl/und_210.htm ;
#30. Czujnik Ciśnienia Paliwa Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_224.htm ;
#31. Dwa Zawory VCV * Regulacja Ciśnienia * Regulacja Wydatku * Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/und_211.htm ;
#32. Układ Paliwowy * Dwie szyny wysokiego ciśnienia * Pompa wsokiego ciśnienia * Wtryskiwacze.Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/r44961c3.htm ;
#33. Pompa Wysokiego Ciśnienia Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/und_209.htm ;
***k9B7BXm
# Za regulację ciśnienia w zasobniku odpowiedzialny jest zawór regulacji ciśnienia. Z biegiem lat
zmieniał on swoje położenie. W pierwszych systemach znajdował się on na szynie, otwierając się gdy
potrzebne było zmniejszenie ciśnienia wtrysku. Wada tego typu rozwiązania była konieczność sprężania
przez pompę całej objętości paliwa znajdującego się w zasobniku, przez co pompa ta zużywała
niepotrzebnie dużo energii. W późniejszych rozwiązaniach zawór ten przeniesiono na pompę, dzięki
czemu możliwym jest upuszczanie ciśnienia zanim paliwo trafi do zasobnika (układ pokazany
narysunku). Stasuje się również układy z dwoma zaworami: na szynie i na pompie. Rozwiązanie to jest
drogie, ale zapewnia wysoką precyzję sterowania.
#.#.
#. Strony Podobne ;
#9. Opis Rozbudowanego Zasobnikowego Układu Wtryskowego Common Rail *** (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r44941c3.htm ;
#10. Zahnradpumpe # Pompa Zasilająca Pompę Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/r30381c2.htm ;
#11. Pompa Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail Diesel (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r30481c2.htm ;
#12. Ideowy Schemat Połączeń Elektrycznych w Systemie Common Rail Diesel (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r30501c2.htm ;
#13. G247 Geber für Kraftstoffdruck * Common Rail * SSP * Volkswagen * 2.8 * AUH * ;
http://www.diaaut.home.pl/r32761c4.htm ;
#14. Filtr Cząstek Stałych Common
Fokus
TOP
# #
Hydrauliczna Pompa Wysokiego Ciśnienia Common Rail Diesel Strona Polecająca Temat: Hydrauliczna Pompa Wysokiego Ciśnienia Common Rail Diesel
# Auf der Antriebswelle der Hochdruckpumpe befindet sich ein Exzenternocken. Dieser wird von der
Antriebswelle angetrieben und bewegt über die Hubscheibe die Pumpenkolben der drei Pumpenelemente
auf und ab. Der Saughub Die Abwärtsbewegung des Pumpenkolbens führt zu einer Volumenvergrößerung des
Verdichtungsraumes. Dadurch sinkt der Kraftstoffdruck innerhalb des Verdichtungsraumes. Nun kann
durch den Druck der Zahnradpumpe Kraftstoff über das Einlassventil in den Verdichtungsraum fließen.
Der Förderhub Mit Beginn der Aufwärtsbewegung des Pumpenkolbens steigt der Druck im Verdichtungsraum
an. Dadurch wird die Scheibe des Einlassventils nach oben gedrückt und verschließt den
Verdichtungsraum. Durch den sich nach oben bewegenden Kolben wird weiterhin Druck aufgebaut. Sobald
der Kraftstoffdruck im Verdichtungsraum den Druck im Hochdruckbereich übersteigt, öffnet das
Auslassventil und der Kraftstoff gelangt in den Hochdruckbereich.
#.#.
#. Strony Podobne ;
#1. Wtrysk Wstępny w Systemie Common Rail # N240 * Skok Iglicy Rozpylacza w Systemie Common Rail Diesel (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r47401c3.htm ;
#2. Common Rail ( Bosch EDC 15C ) * SSP * Volkswagen * 2.8 * AUH * * Aktywacja Układu Wtryskowego ;
http://www.diaaut.home.pl/r30861c4.htm ;
#3. Układ Paliwowy * Pompa Wysokiego Ciśnienia Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/r45041c3.htm ;
#4. Czas Wtrysku w Systemie Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_222.htm ;
#5. Pompa Wysokiego Ciśnienia Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/und_220.htm ;
#6. Czujniki w Systemie Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/und_219.htm ;
#7. Filtr Cząstek Stałych DPF * GPF * FAP * Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_217.htm ;
#8. Wtrysk Wstępny w Systemie Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_214.htm ;
#9. Opis Rozbudowanego Zasobnikowego Układu Wtryskowego Common Rail *** (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r44941c3.htm ;
#10. Zahnradpumpe # Pompa Zasilająca Pompę Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/r30381c2.htm ;
#11. Pompa Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail Diesel (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r30481c2.htm ;
#12. Ideowy Schemat Połączeń Elektrycznych w Systemie Common Rail Diesel (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r30501c2.htm ;
#13. G247 Geber für Kraftstoffdruck * Common Rail * SSP * Volkswagen * 2.8 * AUH * ;
http://www.diaaut.home.pl/r32761c4.htm ;
#14. Filtr Cząstek Stałych Common Rail * DPF * GPF * FAP * Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/und_216.htm ;
#15. Porównanie Ciśnień w Systemie Common Rail i Pompowtryskiwaczu # N240 (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r44981c3.htm ;
#16. Jak Wygląda Układ Paliwowy Common Rail * Audi A8 * 3.3 V8 (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r45001c3.htm ;
#17. Opis Pracy Zaworów w Pompie Wysokiego Ciśnienia Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/r45081c3.htm ;
#18. N276 * Zawór Regulujący Ciśnienie na Szynie Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r45221c3.htm ;
#19. G247 * Parametry Czujnika Ciśnienia Paliwa * Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r45301c3.htm ;
#20. Jak Zbudowany jest Wtryskiwacz w Systemie Common Rail # N240 * Wtryskiwacz * Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r45321c3.htm ;
#21. N75 * Doładowanie Silnika i Układ Recyrkulacji Spalin w Systemie Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r45461c3.htm ;
#22. Sygnały Sterujące i Wykonawcze w Systemie Common Rail Diesel * OUT - IN * COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r45481c3.htm ;
#23. Otwarcie Wtryskiwacza w Systemie Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/und_221.htm ;
#24. N290 * Elektrozawór Sterujący Wydatkiem Pompy Wysokiego Ciśnienia ;
http://www.diaaut.home.pl/r51421c3.htm ;
#25. Filtr Cząstek Stałych Common Rail * DPF * GPF * FAP * Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/und_213.htm ;
#26. Poza naprawą wtryskiwaczy wykonujemy, także ekspertyzy dotyczące uszkodzeń wtryskiwaczy Common Rail. ;
http://www.diaaut
# Auf der Antriebswelle der Hochdruckpumpe befindet sich ein Exzenternocken. Dieser wird von der
Antriebswelle angetrieben und bewegt über die Hubscheibe die Pumpenkolben der drei Pumpenelemente
auf und ab. Der Saughub Die Abwärtsbewegung des Pumpenkolbens führt zu einer Volumenvergrößerung des
Verdichtungsraumes. Dadurch sinkt der Kraftstoffdruck innerhalb des Verdichtungsraumes. Nun kann
durch den Druck der Zahnradpumpe Kraftstoff über das Einlassventil in den Verdichtungsraum fließen.
Der Förderhub Mit Beginn der Aufwärtsbewegung des Pumpenkolbens steigt der Druck im Verdichtungsraum
an. Dadurch wird die Scheibe des Einlassventils nach oben gedrückt und verschließt den
Verdichtungsraum. Durch den sich nach oben bewegenden Kolben wird weiterhin Druck aufgebaut. Sobald
der Kraftstoffdruck im Verdichtungsraum den Druck im Hochdruckbereich übersteigt, öffnet das
Auslassventil und der Kraftstoff gelangt in den Hochdruckbereich.
#.#.
#. Strony Podobne ;
#1. Wtrysk Wstępny w Systemie Common Rail # N240 * Skok Iglicy Rozpylacza w Systemie Common Rail Diesel (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r47401c3.htm ;
#2. Common Rail ( Bosch EDC 15C ) * SSP * Volkswagen * 2.8 * AUH * * Aktywacja Układu Wtryskowego ;
http://www.diaaut.home.pl/r30861c4.htm ;
#3. Układ Paliwowy * Pompa Wysokiego Ciśnienia Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/r45041c3.htm ;
#4. Czas Wtrysku w Systemie Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_222.htm ;
#5. Pompa Wysokiego Ciśnienia Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/und_220.htm
Fokus
TOP
# #
Dwa Zawory VCV * Regulacja Ciśnienia * Regulacja Wydatku * Common Rail Diesel
# Za regulację ciśnienia w zasobniku odpowiedzialny jest zawór regulacji ciśnienia. Z biegiem lat
zmieniał on swoje położenie. W pierwszych systemach znajdował się on na szynie, otwierając się gdy
potrzebne było zmniejszenie ciśnienia wtrysku. Wada tego typu rozwiązania była konieczność sprężania
przez pompę całej objętości paliwa znajdującego się w zasobniku, przez co pompa ta zużywała
niepotrzebnie dużo energii. W późniejszych rozwiązaniach zawór ten przeniesiono na pompę, dzięki
czemu możliwym jest upuszczanie ciśnienia zanim paliwo trafi do zasobnika (układ pokazany
narysunku). Stasuje się również układy z dwoma zaworami: na szynie i na pompie. Rozwiązanie to jest
drogie, ale zapewnia wysoką precyzję sterowania.
#.#.
#. Strony Podobne ;
#43. G505 * Filtr Cząstek Stałych * Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/r48941c3.htm ;
#44. Zawór Regulacji Ciśnienia PCV Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_223.htm ;
#45. Schemat Elektryczny Systemu Common Rail Diesel * Układ Sterujący Systemem Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r45501c3.htm ;
#46. Common Rail Diesel # Budowa Kontrola Uszkodzenia (BKU) ;
http://www.diaaut.home.pl/unn_195.htm ;
#47. Zawór Regulacji Ciśnienia PCV Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_212.htm ;
#48. Opis Rozbudowanego Zasobnikowego Układu Wtryskowego Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/r51341c3.htm ;
#49. CTDi - common rail turbo diesel injection ;
http://www.diaaut.home.pl/und_225g.htm ;
#50. CDTI - common rail diesel turbo injection * TDCi - turbo diesel common rail injection ;
http://www.diaaut.home.pl/und_225f.htm ;
#51. Budowa i Zasada Działania Systemu Wtryskowego Common Rail * Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/r47041c3.htm ;
#52. Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/r49241c2.htm ;
#53. Tak Działa Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/und_218.htm ;
#54. Common Rail * Elementy ;
http://www.diaaut.home.pl/r51361c3.htm ;
#55. Tak Zbudowany jest System Common Rail Diesel * SSP * Audi A8 * 3.3 V8 * Aktywacja Układu Wtryskowego ;
http://www.diaaut.home.pl/r30101c3.htm ;
#56. System Wtryskowy Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/r29501c3.htm ;
#57. Pompa Wysokiego Cisnienia Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/r51401c3.htm ;
#58. N276 * Zawór Regulujący Ciśnienie na Szynie Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/r51441c3.htm ;
#59. Hydrauliczna Pompa Wysokiego Ciśnienia * Common Rail * SSP * Volkswagen * 2.8 * AUH * ;
http://www.diaaut.home.pl/r32861c4.htm ;
#60. Budowa i Zasada Działania Systemu Wtryskowego Common Rail \ Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/AA_10/r47041c3.htm ;
#61. Silnik z Systemem Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/unn_346.htm ;
#62. Common Rail * Filmy Reklamowe - Informacyjne w Serwisie DiaAut Post77 Sen77 ;
http://www.diaaut.home.pl/unn_359.htm ;
#63. Budowa Systemu Common Rail Diesel # Der 2,8 l TDI-Motor mit Common-Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/r30361c2.htm ;
#64. Common Rail * Zasobnikowy Układ Wtryskowy * Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/r29281c3.htm ;
#65. Bosch EDC 15C * Zasobnikow Układ Common Rail * Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/r13761c4.htm ;
#66. Układ Paliwowy * Common Rail * SSP * Volkswagen * 2.8 * AUH * ;
http://www.diaaut.home.pl/r32741c4.htm ;
# Za regulację ciśnienia w zasobniku odpowiedzialny jest zawór regulacji ciśnienia. Z biegiem lat
zmieniał on swoje położenie. W pierwszych systemach znajdował się on na szynie, otwierając się gdy
potrzebne było zmniejszenie ciśnienia wtrysku. Wada tego typu rozwiązania była konieczność sprężania
przez pompę całej objętości paliwa znajdującego się w zasobniku, przez co pompa ta zużywała
niepotrzebnie dużo energii. W późniejszych rozwiązaniach zawór ten przeniesiono na pompę, dzięki
czemu możliwym jest upuszczanie ciśnienia zanim paliwo trafi do zasobnika (układ pokazany
narysunku). Stasuje się również układy z dwoma zaworami: na szynie i na pompie. Rozwiązanie to jest
drogie, ale zapewnia wysoką precyzję sterowania.
#.#.
#. Strony Podobne ;
#43. G505 * Filtr Cząstek Stałych * Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/r48941c3.htm ;
#44. Zawór Regulacji Ciśnienia PCV Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_223.htm ;
#45. Schemat Elektryczny Systemu Common Rail Diesel * Układ Sterujący Systemem Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r45501c3.htm ;
#46. Common Rail Diesel # Budowa Kontrola Uszkodzenia (BKU) ;
http://www.diaaut.home.pl/unn_195.htm ;
#47. Zawór Regulacji Ciśnienia PCV Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_212.htm ;
#48. Opis Rozbudowanego Zasobnikowego Układu Wtryskowego Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/r51341c3.htm ;
#49. CTDi - common rail turbo diesel
Fokus
TOP
# #
Czujnik Ciśnienia Paliwa Common Rail Strona Polecająca Temat: Czujnik Ciśnienia Paliwa Common Rail
#. Budowa czujnika ciśnienia paliwa Common Rail Diesel ;
#.#.
#. Strony Podobne ;
#28. Zawór Bezpieczeństwa na Listwie Wysokiego Ciśnienia Systemu Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_215.htm ;
#29. Budowa Wtryskiwacza Common Rail Typu Elektromagnetycznego ;
http://www.diaaut.home.pl/und_210.htm ;
#30. Czujnik Ciśnienia Paliwa Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_224.htm ;
#31. Dwa Zawory VCV * Regulacja Ciśnienia * Regulacja Wydatku * Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/und_211.htm ;
#32. Układ Paliwowy * Dwie szyny wysokiego ciśnienia * Pompa wsokiego ciśnienia * Wtryskiwacze.Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/r44961c3.htm ;
#33. Pompa Wysokiego Ciśnienia Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/und_209.htm ;
#34. N290 * Elektrozawór Sterujący Wydatkiem Pompy Wysokiego Ciśnienia * Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r45141c3.htm ;
#35. Regulacja Ciśnienia Doładowania Diesel * Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_207.htm ;
#36. G6 * Kraftstoffpumpe (Vorförderpumpe) * Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_206.htm ;
#37. N312 * Magnetventil für Kraftstoff-Bypass * Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_205.htm ;
#38. G23 * Kraftstoffpumpe * Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_204.htm ;
#39. G247 * Geber für Kraftstoffdruck * Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_203.htm ;
#40. N276 * Regelventil für Kraftstoffdruck * Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_202.htm ;
#41. N290 * Magnetventil für Kraftstoffdosierung * Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_201.htm ;
#42. Common Rail Diesel Budowa i Czujniki * N290 * N276 * G246 * G23 * N312 * G6 ;
http://www.diaaut.home.pl/und_200.htm ;
#43. G505 * Filtr Cząstek Stałych * Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/r48941c3.htm ;
#44. Zawór Regulacji Ciśnienia PCV Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_223.htm ;
#45. Schemat Elektryczny Systemu Common Rail Diesel * Układ Sterujący Systemem Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r45501c3.htm ;
#46. Common Rail Diesel # Budowa Kontrola Uszkodzenia (BKU) ;
http://www.diaaut.home.pl/unn_195.htm ;
#47. Zawór Regulacji Ciśnienia PCV Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_212.htm ;
#48. Opis Rozbudowanego Zasobnikowego Układu Wtryskowego Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/r51341c3.htm ;
#49. CTDi - common rail turbo diesel injection ;
http://www.diaaut.home.pl/und_225g.htm ;
#50. CDTI - common rail diesel turbo injection * TDCi - turbo diesel common rail injection ;
http://www.diaaut.home.pl/und_225f.htm ;
#51. Budowa i Zasada Działania Systemu Wtryskowego Common Rail * Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/r47041c3.htm ;
#52. Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/r49241c2.htm ;
#53. Tak Działa Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/und_218.htm ;
#. Budowa czujnika ciśnienia paliwa Common Rail Diesel ;
#.#.
#. Strony Podobne ;
#28. Zawór Bezpieczeństwa na Listwie Wysokiego Ciśnienia Systemu Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_215.htm ;
#29. Budowa Wtryskiwacza Common Rail Typu Elektromagnetycznego ;
http://www.diaaut.home.pl/und_210.htm ;
#30. Czujnik Ciśnienia Paliwa Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_224.htm ;
#31. Dwa Zawory VCV * Regulacja Ciśnienia * Regulacja Wydatku * Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/und_211.htm ;
#32. Układ Paliwowy * Dwie szyny wysokiego ciśnienia * Pompa wsokiego ciśnienia * Wtryskiwacze.Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/r44961c3.htm ;
#33. Pompa Wysokiego Ciśnienia Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/und_209.htm ;
#34. N290 * Elektrozawór Sterujący Wydatkiem Pompy Wysokiego Ciśnienia * Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r45141c3.htm ;
#35. Regulacja Ciśnienia Doładowania Diesel * Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_207.htm ;
#36. G6 * Kraftstoffpumpe (Vorförderpumpe) * Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_206.htm ;
#37. N312 * Magnetventil für Kraftstoff-Bypass * Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_205.htm ;
#38. G23 * Kraftstoffpumpe * Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_204.htm ;
#39. G247 * Geber für Kraftstoffdruck * Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/und_203.htm ;
#40. N276 * Regelventil für Kraftstoffdruck * Common Rail
Fokus
TOP
# #
END Informacja Wybrana
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------