* * Zahnradpumpe # Pompa Zasilająca Pompę Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail * * Strony Internetowe o Których Piszemy w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77
**** **** ******** ********* ******** ********* ********* ********* ******** ******* ******* ******* ****** ****** ******* ******** ******** ******** ******** ******** ********* ********* ******
* * * Otwórz Listę Ofert Sprzedaży # Napiszemy Baner Reklamowy i Będziemy go Wyświetlać w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77
**** **** ******** ********* ******** ********* ********* ********* ******** ******* ******* ******* ****** ****** ******* ******** ******** ******** ******** ******** ********* ********* ******
Baner Reklamowy na Stronach Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77 # # Kontakt Tekst 1 * * * http://www.niekonieczny.pl/nagranie_2aARPvm.mp3
Strona Polecająca Temat: Baner Reklamowy na Stronach Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77 Opis Zewnętrzny Tematu: Baner Reklamowy na Stronach Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77
Baner Reklamowy Firmy - Usługi w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77 * Opole ul. Kośnego 52 * Tel. 881 314 355 Baner w Który Internauci nie chcą Klikać ale Muszą \ Dodawanie i Pozycjonowanie Ogłoszeń \ Lokowanie Produktu Statystyka Wejść Internautów do Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77
**** **** ******** ********* ******** ********* ********* ********* ******** ******* ******* ******* ****** ****** ******* ******** ******** ******** ******** ******** ********* ********* ******
as
* Baner Otwierający Strony Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77 * Post77 * Darmowe Ogłoszenia bez Rejestracji * Sen77 * Twoja Strona jest Widoczna Jeżeli Ktoś o Niej Pisze * DiaAut * Opisy Diagnostyki - Kontroli Silnika Spalinoweego * * Lista Popularnych Serwisów Ogłoszeniowych
**** **** ******** ********* ******** ********* ********* ********* ******** ******* ******* ******* ****** ****** ******* ******** ******** ******** ******** ******** ********* ********* ******
Temat Otwartej Strony Zahnradpumpe # Pompa Zasilająca Pompę Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail
# # Wybrana Informacja dla Otwartej Strony Common Rail * Diesel Strona Polecająca: Common Rail * Diesel
Fokus
Prawdziwą furorę na świecie zrobił system Common Rail, a pompowtryski odeszły w zapomnienie
nawet w VAG. Co oznacza jego nazwa? Oznacza dokładnie wspólną szynę lub listwę, a pochodzi od
angielskiej nazwy zbiornika wysokiego ciśnienia, w którym akumulowane jest sprężone paliwo przed
podaniem do wtryskiwaczy. Ze względu na większe możliwości dopasowania dawki paliwa jest
efektywniejszy, pozwala również spełnić obecnie obowiązujące normy emisji spalin. Układ ten posiada
w wyposażeniu pompę wysokiego ciśnienia (w przypadku Boscha jest to pompa CP1, CP2, CP3, CP4.1,
CP4.2), wielotłoczkowa promieniowa pompa paliwa spręża je do bardzo dużego ciśnienia o wartości
przekraczającej 2000 barów. Paliwo jest tłoczone z pompy do ciśnieniowego zasobnika, który jest
połączony z wtryskiwaczem. Za sterowanie taką pompą odpowiada elektroniczny sterownik, który w
czasie rzeczywistym oblicza on dawkę, która jest potrzebna na cykl oraz dzieli ją na kilka
mniejszych części. Sterowanie ciśnieniem w modelach pomp Bosch w pierwszych generacjach odbywało za
pomocą zaworu umieszczonego na pompie albo na listwie zwanego zaworem DRV. Służył on do regulacji
wysokiego ciśnienia, jednak ze względu na fakt, że jest to przy wartościach, jakie osiąga pompa
wysokiego ciśnienia problematyczne, zastosowano inne rozwiązanie. W nowoczesnych konstrukcjach pomp
znajduje się zawór ZME, który reguluje ciśnienie niskie. W związku z tym, ilość paliwa trafiająca do
sprężenia jest mniejsza, a więc zadane ciśnienie (o niezmienionej wartości) jest mniejsze z racji
tego, że sprężanego materiału jest mniej. Ważne jest, że w Common Rail, generacje zmieniających się
rozwiązań wprowadzały coraz więcej usprawnień i usprawnień skuteczności podzespołu.
ZALETY I WADY COMMON RAIL, ZASOBNIKOWEGO UKŁADU ZASILANIA SILNIKA CR
# Dodatkową zaletą jest możliwość kształtowania dawki wtrysku, dzięki dobremu rozpyleniu proces
spalania przebiega sprawniej natomiast regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu oraz ciśnienia wtrysku
okazała się precyzyjniejsza. Do wad common raila należą wysokie koszty wytwarzania oraz duża
wrażliwość, na jakość paliwa. Bardzo małe światło kanałów wewnątrz wtryskiwacza sprzyja akumulowaniu
się zanieczyszczeń, co oczywiście wpływa ujemnie na skuteczność pracy wtryskiwacza i może
doprowadzić do jego uszkodzenia.
# Znaną przyczyną uszkodzeń wtryskiwaczy są również pochodzące z sekcji tłoczącej (czy to wysokiego
czy niskiego ciśnienia) opiłki. W przypadku pompy niskiego ciśnienia opiłki powstają w wyniku
zatarcia się pompy, co z kolei jest wynikiem niedostatecznej ilości czynnika smarnego. Pompa
niskiego ciśnienia do smarowania wykorzystuje olej napędowy, który ma właściwości smarujące, jednak
jeśli go zabraknie, na przykład w baku skończy się paliwo, w kilka chwil pompa się zatrze, a
pochodzące z niej opiłki zabrudzą nam cały układ. Ponad to opiłki mogą pochodzić również z pompy
wysokiego ciśnienia – a najczęściej są to pochodzące z wycierających się krzywek opiłki, którym
niestety nie da się zaradzić i najsensowniejszym sposobem utrzymania w dobrej kondycji układu Common
Rail jest jego okresowe czyszczenie. Jeśli niestety dojdzie jednak do uszkodzenia któregoś z
elementów zasobnikowego układu zasilania silnika diesla, konieczna będzie wymiana elementów lub ich
regeneracja. Z racji tego, że każdemu kierowcy zależy na tym aby w jak najmniejszym stopniu dokładać
do eksploatacji samochodu, polecę regenerację układu. W porównaniu do wymiany, nawet w
najpoważniejszych wypadkach, koszt odzyskania pełnej sprawności silnika można zmniejszyć o połowę.
Bez względu na krążące opinie, Common Rail jest naprawdę dobrym (i w zasadzie jedynym dziś) układem
zasilania silnika.
#.#.
#. Strony Podone ;
#21. N75 * Doładowanie Silnika i Układ Recyrkulacji Spalin w Systemie Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r45461c3.htm ;
#22. Sygnały Sterujące i Wykonawcze w Systemie Common Rail Diesel * OUT - IN * COM) ;
http://www.diaaut.home.pl/r45481
Prawdziwą furorę na świecie zrobił system Common Rail, a pompowtryski odeszły w zapomnienie
nawet w VAG. Co oznacza jego nazwa? Oznacza dokładnie wspólną szynę lub listwę, a pochodzi od
angielskiej nazwy zbiornika wysokiego ciśnienia, w którym akumulowane jest sprężone paliwo przed
podaniem do wtryskiwaczy. Ze względu na większe możliwości dopasowania # #
# # Strona Nadrzędna dla Otwartej Strony Wtryskiwacze Common Rail - Budowa i Zasada Działania Wtryskiwacze Common Rail - Budowa i Zasada Działania
Fokus
#. Strona Polecająca ; http://www.diaaut.home.pl/r13981c3.htm ;
#. Tematy Podobne ;
##1. Dwa Zawory VCV * Regulacja Ciśnienia * Regulacja Wydatku * Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl//und_211.htm ;
# Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez niskociśnieniową pompę i wpływa do pompy wtryskowej, gdzie jest sprężane ; ...
##2. Budowa i Zasada Działania Systemu Wtryskowego Common Rail * Diesel ;
http://www.niekonieczny.pl//r47041c3.htm ;
#. Tematy Podobne ; ##1. N290 * Magnetventil für Kraftstoffdosierung * Common Rail ; http://www.diaaut.home.pl//und_201.htm ; ...
##3. Common Rail * Zasobnikowy Układ Wtryskowy * Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl//r29281c3.htm ;
#. Tematy Podobne: #1. Budowa Systemu Common Rail Diesel # Der 2,8 l TDI-Motor mit Common-Rail ; http://www.diaaut.home.pl/r30361c2.htm ; ...
##4. Common Rail Diesel # Budowa Kontrola Uszkodzenia ;
http://www.niekonieczny.pl//unn_195.htm ;
#. Tematy Podobne ; #10. Silnik z Systemem Common Rail ; http://www.niekonieczny.pl//unn_346.htm ; # Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez ; ...
##5. N290 * Elektrozawór Sterujący Wydatkiem Pompy Wysokiego Ciśnienia * Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//r45141c3.htm ;
#. Die Hochdruckpumpe wird vom Zahnriemen des Nockenwellenantriebes mit der Übersetzung i || 2/3 zur Motordrehzahl ; ...
##6. G247 * Parametry Czujnika Ciśnienia Paliwa * Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r45301c3.htm ;
# # Komputery Laptopy Oferty Sprzedaży {} **** (FOKUS) # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** # Potwierdzenie ; ...
##7. Schemat Elektryczny Systemu Common Rail Diesel * Układ Sterujący Systemem Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//r45501c3.htm ;
#. Tematy Podobne ; #1. Porównanie Ciśnień w Systemie Common Rail i Pompowtryskiwaczu * N240 ; http://www.diaaut.home.pl//r44981c3.htm ; ...
##8. Porównanie Ciśnień w Systemie Common Rail i Pompowtryskiwaczu * N240 ;
http://www.diaaut.home.pl//r44981c3.htm ;
# # VR * Rozdzielaczowa PROMIENIOWA Pompa Wtryskowa # Program do Pozycjonowania Stron Darmowy * Sen77 () **** (FOKUS) # ; ...
##9. Opis Rozbudowanego Zasobnikowego Układu Wtryskowego Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//r44941c3.htm ;
#. Tematy Podobne ; #20. Bosch EDC 15C * Zasobnikow Układ Common Rail * Diesel ; http://www.diaaut.home.pl//r13761c4.htm ; ...
##10. Tak Zbudowany jest System Common Rail Diesel * SSP * Audi A8 * 3.3 V8 * Aktywacja Układu Wtryskowego ;
http://www.diaaut.home.pl//r30101c3.htm ;
# Common Rail w wolnym tłumaczeniu oznacza wspólną szynę. Układ został opracowany przez FIATa i wprowadzony do ; ...
##11. Budowa i Zasada Działania Systemu Wtryskowego Common Rail \ Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl//AA_10/r47041c3.htm ;
# Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez niskociśnieniową pompę i wpływa do pompy wtryskowej, gdzie jest sprężane ; ...
##12. Common Rail * Elementy ;
http://www.diaaut.home.pl//r51361c3.htm ;
# Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez niskociśnieniową pompę i wpływa do pompy wtryskowej, gdzie jest sprężane ; ...
##13. Pompa Wysokiego Cisnienia Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//r51401c3.htm ;
# Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez niskociśnieniową pompę i wpływa do pompy wtryskowej, gdzie jest sprężane ; ...
##14. N276 * Zawór Regulujący Ciśnienie na Szynie Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//r51441c3.htm ;
# Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez niskociśnieniową pompę i wpływa do pompy wtryskowej, gdzie jest sprężane ; ...
##15. Tak Działa Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl//und_218.htm ;
# Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez niskociśnieniową pompę i wpływa do pompy wtryskowej, gdzie jest sprężane ; ...
##16. Silnik z Systemem Common Rail ;
http://www.niekonieczny.pl//unn_346.htm ;
# Paliwa jest zasysane ze zbiornika przez niskociśnieniową pompę i wpływa do pompy wtryskowej, gdzie jest sprężane ; ...
##17. Ideowy Schemat Połączeń Elektrycznych w Systemie Common Rail Diesel (COM) ;
http://www.
# #
Wybrane Informacje o Otwartej Stronie
#. Tematy Podobne ;
#10. Pompa Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail Diesel (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r30481c2.htm ;
#. Tematy Podobne ; #10. Zahnradpumpe # Pompa Zasilająca Pompę Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail ; http://www.diaaut.home.pl//r30381c2.htm ;
#11. Ideowy Schemat Połączeń Elektrycznych w Systemie Common Rail Diesel (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r30501c2.htm ;
# # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** [NS] # Imprezy Kontakty Ogłoszenia Reklama Lubuskie [] Post77 *B17 ;
#12. G247 Geber für Kraftstoffdruck * Common Rail * SSP * Volkswagen * 2.8 * AUH * ;
http://www.diaaut.home.pl//r32761c4.htm ;
#. Das Kraftstoffsystem ist in zwei Bereiche unterteilt: – den Niederdruckbereich mit der Kraftstoffpumpe im Kraftstoffbehälter, ;
#13. Filtr Cząstek Stałych Common Rail * DPF * GPF * FAP * Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl//und_216.htm ;
# # Notfound [] *** # Informacje Znalezione w Internecie [] Post77 # Informacje Znalezione w Internecie [] Post77 ;
#14. Porównanie Ciśnień w Systemie Common Rail i Pompowtryskiwaczu # N240 (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r44981c3.htm ;
# # VR * Rozdzielaczowa PROMIENIOWA Pompa Wtryskowa # Program do Pozycjonowania Stron Darmowy * Sen77 () **** (FOKUS) # ;
#15. Jak Wygląda Układ Paliwowy Common Rail * Audi A8 * 3.3 V8 (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r45001c3.htm ;
# # Przygotowanie grafiki na potrzeby Internetu Baner - Bezpłatne Pozycjonowanie Stron () # Kontrolka Ładowania Akumulatora ;
#16. N276 * Zawór Regulujący Ciśnienie na Szynie Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r45221c3.htm ;
# # N276 * Zawór Regulujący Ciśnienie na Szynie Common Rail (COM) () # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony ;
#17. G247 * Parametry Czujnika Ciśnienia Paliwa * Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r45301c3.htm ;
# # Komputery Laptopy Oferty Sprzedaży {} **** (FOKUS) # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** # Potwierdzenie ;
#18. N75 * Doładowanie Silnika i Układ Recyrkulacji Spalin w Systemie Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r45461c3.htm ;
# # Opis Budowy i Zasady Działania Jednopunktowego Wtrysku Benzyny {} SPI # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony ;
#19. Sygnały Sterujące i Wykonawcze w Systemie Common Rail Diesel * OUT - IN * COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r45481c3.htm ;
# # Opis Budowy i Zasady Działania Jednopunktowego Wtrysku Benzyny {} SPI # Pozycjonowanie Stron Przez Polecanie ;
#. Tematy Podobne ;
#10. Pompa Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail Diesel (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r30481c2.htm ;
#. Tematy Podobne ; #10. Zahnradpumpe # Pompa Zasilająca Pompę Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail ; http://www.diaaut.home.pl//r30381c2.htm ;
#11. Ideowy Schemat Połączeń Elektrycznych w Systemie Common Rail Diesel (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r30501c2.htm ;
# # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** [NS] # Imprezy Kontakty Ogłoszenia Reklama Lubuskie [] Post77 *B17 ;
#12. G247 Geber für Kraftstoffdruck * Common Rail * SSP * Volkswagen * 2.8 * AUH * ;
http://www.diaaut.home.pl//r32761c4.htm ;
#. Das Kraftstoffsystem ist in zwei Bereiche unterteilt: – den Niederdruckbereich mit der Kraftstoffpumpe im Kraftstoffbehälter, ;
#13. Filtr Cząstek Stałych Common Rail * DPF * GPF * FAP * Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl//und_216.htm ;
# # Notfound [] *** # Informacje Znalezione w Internecie [] Post77 # Informacje Znalezione w Internecie [] Post77 ;
#14. Porównanie Ciśnień w Systemie Common Rail i Pompowtryskiwaczu # N240 (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r44981c3.htm ;
# # VR * Rozdzielaczowa PROMIENIOWA Pompa Wtryskowa # Program do Pozycjonowania Stron Darmowy * Sen77 () **** (FOKUS) # ;
#15. Jak Wygląda Układ Paliwowy Common Rail * Audi A8 * 3.3 V8 (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r45001c3.htm ;
# # Przygotowanie grafiki na potrzeby Internetu Baner - Bezpłatne Pozycjonowanie Stron () # Kontrolka Ładowania
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zahnradpumpe # Pompa Zasilająca Pompę Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zahnradpumpe # Pompa Zasilająca Pompę Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Info - Komentarz:
#. Tematy Podobne ;
#10. Pompa Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail Diesel (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r30481c2.htm ;
#. Tematy Podobne ; #10. Zahnradpumpe # Pompa Zasilająca Pompę Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail ; http://www.diaaut.home.pl//r30381c2.htm ;
#11. Ideowy Schemat Połączeń Elektrycznych w Systemie Common Rail Diesel (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r30501c2.htm ;
# # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** [NS] # Imprezy Kontakty Ogłoszenia Reklama Lubuskie [] Post77 *B17 ;
#12. G247 Geber für Kraftstoffdruck * Common Rail * SSP * Volkswagen * 2.8 * AUH * ;
http://www.diaaut.home.pl//r32761c4.htm ;
#. Das Kraftstoffsystem ist in zwei Bereiche unterteilt: – den Niederdruckbereich mit der Kraftstoffpumpe im Kraftstoffbehälter, ;
#13. Filtr Cząstek Stałych Common Rail * DPF * GPF * FAP * Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl//und_216.htm ;
# # Notfound [] *** # Informacje Znalezione w Internecie [] Post77 # Informacje Znalezione w Internecie [] Post77 ;
#14. Porównanie Ciśnień w Systemie Common Rail i Pompowtryskiwaczu # N240 (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r44981c3.htm ;
# # VR * Rozdzielaczowa PROMIENIOWA Pompa Wtryskowa # Program do Pozycjonowania Stron Darmowy * Sen77 () **** (FOKUS) # ;
#15. Jak Wygląda Układ Paliwowy Common Rail * Audi A8 * 3.3 V8 (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r45001c3.htm ;
# # Przygotowanie grafiki na potrzeby Internetu Baner - Bezpłatne Pozycjonowanie Stron () # Kontrolka Ładowania Akumulatora ;
#16. N276 * Zawór Regulujący Ciśnienie na Szynie Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r45221c3.htm ;
# # N276 * Zawór Regulujący Ciśnienie na Szynie Common Rail (COM) () # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony ;
#17. G247 * Parametry Czujnika Ciśnienia Paliwa * Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r45301c3.htm ;
# # Komputery Laptopy Oferty Sprzedaży {} **** (FOKUS) # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** # Potwierdzenie ;
#18. N75 * Doładowanie Silnika i Układ Recyrkulacji Spalin w Systemie Common Rail (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r45461c3.htm ;
# # Opis Budowy i Zasady Działania Jednopunktowego Wtrysku Benzyny {} SPI # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony ;
#19. Sygnały Sterujące i Wykonawcze w Systemie Common Rail Diesel * OUT - IN * COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r45481c3.htm ;
# # Opis Budowy i Zasady Działania Jednopunktowego Wtrysku Benzyny {} SPI # Pozycjonowanie Stron Przez Polecanie ;
#. Tematy Podobne ;
#10. Pompa Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail Diesel (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r30481c2.htm ;
#. Tematy Podobne ; #10. Zahnradpumpe # Pompa Zasilająca Pompę Wysokiego Ciśnienia w Systemie Common Rail ; http://www.diaaut.home.pl//r30381c2.htm ;
#11. Ideowy Schemat Połączeń Elektrycznych w Systemie Common Rail Diesel (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r30501c2.htm ;
# # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** [NS] # Imprezy Kontakty Ogłoszenia Reklama Lubuskie [] Post77 *B17 ;
#12. G247 Geber für Kraftstoffdruck * Common Rail * SSP * Volkswagen * 2.8 * AUH * ;
http://www.diaaut.home.pl//r32761c4.htm ;
#. Das Kraftstoffsystem ist in zwei Bereiche unterteilt: – den Niederdruckbereich mit der Kraftstoffpumpe im Kraftstoffbehälter, ;
#13. Filtr Cząstek Stałych Common Rail * DPF * GPF * FAP * Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl//und_216.htm ;
# # Notfound [] *** # Informacje Znalezione w Internecie [] Post77 # Informacje Znalezione w Internecie [] Post77 ;
#14. Porównanie Ciśnień w Systemie Common Rail i Pompowtryskiwaczu # N240 (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r44981c3.htm ;
# # VR * Rozdzielaczowa PROMIENIOWA Pompa Wtryskowa # Program do Pozycjonowania Stron Darmowy * Sen77 () **** (FOKUS) # ;
#15. Jak Wygląda Układ Paliwowy Common Rail * Audi A8 * 3.3 V8 (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r45001c3.htm ;
# # Przygotowanie grafiki na potrzeby Internetu Baner - Bezpłatne Pozycjonowanie Stron () # Kontrolka Ładowania ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Informacja Wybrana
Budowa i Zasada Działania Systemu Common Rail Diesel Strona Polecająca Temat: Budowa i Zasada Działania Systemu Common Rail Diesel
# Pompa Wysokiego Ciśnienia Common Rail
# Opis Systemu Wtryskowego Common Rail
# Tak Działa Common Rail Diesel
Akumulacyjny układ wtrysku paliwa (Common rail)
# W celu zmniejszenia zużycia paliwa i emisji hałasu silnika i związków toksycznych w spalinach
należy dobierać optymalne wartości ciśnienia, początku i zakończenia wtrysku dla każdego stanu pracy
silnika, a także najkorzystniejszy sposób przebiegu dawkowania paliwa. Takie wymagania są w stanie
spełnić tylko elektronicznie sterowane systemy wtrysku, do których należą układy common rail.
Schemat takiego układu jest pokazany na rys.7. Elektryczna pompa zasilająca 3 (występująca tylko w
samochodach osobowych i lekkich pojazdach użytkowych), wraz z filtrem wstępnego oczyszczania 2,
zanurzona w zbiorniku paliwa 1, tłoczy paliwo przewodem niskiego ciśnienia 5, poprzez filtr z
odstojnikiem wody 4, do pompy wysokiego ciśnienia 6. Nadmiar paliwa wraca przewodem 13 do zbiornika,
poprzez zawór przelewowy (nie jest pokazany na rysunku). Wysokociśnieniowa pompa tłokowa, z zaworem
wyłączającym sekcję tłoczącą 7, wytwarzająca ciśnienie do 180MPa, tłoczy paliwo przewodem
wysokociśnieniowym 9 do akumulatora paliwa 10 (common rail), który stanowi grubościenna rura o
odpowiednio dobranej pojemności, w celu tłumienia pulsacji ciśnienia powstałych w wyniku cyklicznego
tłoczenia i poboru paliwa. Przewodami wysokiego ciśnienia 14, paliwo płynie następnie przez
ogranicznik przepływu 12, do sterowanych elektrycznie ze sterownika 16 wtryskiwaczy 15. Nadmiar
paliwa w części wysokiego ciśnienia wraca do zbiornika przewodami 13. Maksymalne ciśnienie paliwa w
akumulatorze ogranicza zawór redukcyjny 17. Ciśnienie paliwa we akumulatorze jest regulowane zaworem
regulacyjnym 8 montowanym na pompie wysokociśnieniowej lub na akumulatorze paliwa. Zaworem
regulacyjnym steruje sterownik 16 wykorzystując sygnał ciśnienia z czujnika 11. Sygnały wejściowe do
sterownika, poza ciśnieniem paliwa, obejmują prędkość obrotową silnika, położenie wału rozrządu,
przemieszczenie pedału gazu, ciśnienie ładowania, temperaturę powietrza i temperaturę cieczy
chłodzącej silnik. Na rys.7 brak jest świecy żarowej stosowanej w układach common rail przy
temperaturach poniżej 0 0C. Bardziej złożone układy akumulacyjne wykorzystują dodatkowo sygnały
prędkości pojazdu, temperatury spalin, szerokopasmowej sondy lambda oraz czujnika ciśnienia
różnicowego (w celu określenia zapełnienia reaktora katalitycznego i/lub filtru cząstek stałych).
Dodatkowe sygnały sterujące generowane przez sterownik, oprócz sterujących wtryskiwaczami,
regulatorem ciśnienia oraz wyłączaniem sekcji tłoczących pompy wysokociśnieniowej, mogą obejmować
także m.in. ciśnienie turbosprężarki, EGR etc.
#.#.
#. Strony Podobne ;
#49. CTDi - common rail turbo diesel injection ;
http://www.diaaut.home.pl/und_225g.htm ;
#50. CDTI - common rail diesel turbo injection * TDCi - turbo diesel common rail injection ;
http://www.diaaut.home.pl/und_225f.htm ;
#51. Budowa i Zasada Działania Systemu Wtryskowego Common Rail * Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/r47041c3.htm ;
#52. Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/r49241c2.htm ;
#53. Tak Działa Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/und_218.htm ;
#54. Common Rail * Elementy ;
http://www.diaaut.home.pl/r51361c3.htm ;
#55. Tak Zbudowany jest System Common Rail Diesel * SSP * Audi A8 * 3.3 V8 * Aktywacja Układu Wtryskowego ;
http://www.diaaut.home.pl/r30101c3.htm ;
#56. System Wtryskowy Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl/r29501c3.htm ;
#57. Pompa Wysokiego Cisnienia Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/r51401c3.htm ;
#58. N276 * Zawór Regulujący Ciśnienie na Szynie Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl/r51441c3.htm ;
#59. Hydrauliczna Pompa Wysokiego Ciśnienia * Common Rail * SSP * Volkswagen * 2.8 * AUH * ;
http://www.diaaut.home.pl/r32861c4.htm ;
#60. Budowa i Zasada Działania Systemu Wtryskowego Common Rail \ Diesel ;
http://www.d
# Pompa Wysokiego Ciśnienia Common Rail
# Opis Systemu Wtryskowego Common Rail
# Tak Działa Common Rail Diesel
Akumulacyjny układ wtrysku paliwa (Common rail)
# W celu zmniejszenia zużycia paliwa i emisji hałasu silnika i związków toksycznych w spalinach
należy dobierać optymalne wartości ciśnienia, początku i zakończenia wtrysku dla każdego stanu pracy
silnika, a także najkorzystniejszy sposób przebiegu dawkowania paliwa. Takie wymagania są w stanie
spełnić tylko elektronicznie sterowane systemy wtrysku, do których należą układy common rail.
Schemat takiego układu jest pokazany na rys.7. Elektryczna pompa zasilająca 3 (występująca tylko w
samochodach osobowych i lekkich pojazdach użytkowych), wraz z filtrem wstępnego oczyszczania 2,
zanurzona w zbiorniku paliwa 1, tłoczy paliwo przewodem niskiego ciśnienia 5, poprzez filtr z
odstojnikiem wody 4, do pompy wysokiego ciśnienia 6. Nadmiar paliwa wraca przewodem 13 do zbiornika,
poprzez zawór przelewowy (nie jest pokazany na rysunku). Wysokociśnieniowa pompa tłokowa, z zaworem
wyłączającym sekcję tłoczącą 7, wytwarzająca ciśnienie do 180MPa, tłoczy paliwo przewodem
wysokociśnieniowym 9 do akumulatora paliwa 10 (common rail), który stanowi grubościenna rura o
odpowiednio dobranej pojemności, w celu tłumienia pulsacji ciśnienia powstałych w wyniku cyklicznego
tłoczenia i poboru paliwa. Przewodami wysokiego
Fokus
TOP
# #
Dobry Filmik o Ciśnieniu Wtrysku w Common Rail
#. Tematy Podobne ;
#1. Hydrauliczna Pompa Niskiego Ciśnienia * Common Rail * SSP * Volkswagen * 2.8 * AUH * ;
http://www.diaaut.home.pl//r32821c4.htm ;
#. Die Zahnradpumpe ist eine rein mechanisch arbeitende Vorförderpumpe. Sie erhöht den von der Kraftstoffpumpe G6 bereitgestellten ;
#2. Common Rail ( Bosch EDC 15C ) * SSP * Volkswagen * 2.8 * AUH * * Aktywacja Układu Wtryskowego ;
http://www.diaaut.home.pl//r30861c4.htm ;
#. Tematy Podobne: #1. Common Rail ( Bosch EDC 15C ) * SSP * Volkswagen * 2.8 * AUH * * Aktywacja Układu Wtryskowego ;
#3. Układ Paliwowy * Pompa Wysokiego Ciśnienia Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//r45041c3.htm ;
#. Technische Daten #. max. Druck 1350 bar #. Drehzahlbereich: 75 … 3000 1/min #. Fördermenge: 0,6 … 0,7 cm3/U #. ;
#4. Czas Wtrysku w Systemie Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//und_222.htm ;
Opis wpływu warunków pracy silnika na czas otwarcia wtryskiwaczy w systemie common-rail ;
#5. Pompa Wysokiego Ciśnienia Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl//und_220.htm ;
Prosty opis budowy i zasady działania pompy wysokiego ciśnienia w systemie common-rail ;
#6. Czujniki w Systemie Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl//und_219.htm ;
# # Program do Pozycjonowania Stron Darmowy () Pozycjonowanie Stron - Minimum Formalności # Losowa Lista Stron ;
#7. Filtr Cząstek Stałych DPF * GPF * FAP * Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//und_217.htm ;
Przykład czyszczenia filtra cząstek stałych
#8. Wtrysk Wstępny w Systemie Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//und_214.htm ;
#. Tematy Podobne ; #1. Hydrauliczna Pompa Niskiego Ciśnienia * Common Rail * SSP * Volkswagen * 2.8 * AUH * ; http://www.diaaut.home.pl//r32821c4.htm ;
#9. Opis Rozbudowanego Zasobnikowego Układu Wtryskowego Common Rail *** (COM) ;
http://www.diaaut.home.pl//r44941c3.htm ;
# # Potwierdzenie Modyfikacji Opisu Strony () *** # Subaru Samochody Nowe Używane * Oferta {} # Informacje Znalezione ;
#. Tematy Podobne ;
#1. Hydrauliczna Pompa Niskiego Ciśnienia * Common Rail * SSP * Volkswagen * 2.8 * AUH * ;
http://www.diaaut.home.pl//r32821c4.htm ;
#. Die Zahnradpumpe ist eine rein mechanisch arbeitende Vorförderpumpe. Sie erhöht den von der Kraftstoffpumpe G6 bereitgestellten ;
#2. Common Rail ( Bosch EDC 15C ) * SSP * Volkswagen * 2.8 * AUH * * Aktywacja Układu Wtryskowego ;
http://www.diaaut.home.pl//r30861c4.htm ;
#. Tematy Podobne: #1. Common Rail ( Bosch EDC 15C ) * SSP * Volkswagen * 2.8 * AUH * * Aktywacja Układu Wtryskowego ;
#3. Układ Paliwowy * Pompa Wysokiego Ciśnienia Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//r45041c3.htm ;
#. Technische Daten #. max. Druck 1350 bar #. Drehzahlbereich: 75 … 3000 1/min #. Fördermenge: 0,6 … 0,7 cm3/U #. ;
#4. Czas Wtrysku w Systemie Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//und_222.htm ;
Opis wpływu warunków pracy silnika na czas otwarcia wtryskiwaczy w systemie common-rail ;
#5. Pompa Wysokiego Ciśnienia Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl//und_220.htm ;
Prosty opis budowy i zasady działania pompy wysokiego ciśnienia w systemie common-rail ;
#6. Czujniki w Systemie Common Rail Diesel ;
http://www.diaaut.home.pl//und_219.htm ;
# # Program do Pozycjonowania Stron Darmowy () Pozycjonowanie Stron - Minimum Formalności # Losowa Lista Stron ;
#7. Filtr Cząstek Stałych DPF * GPF * FAP * Common Rail ;
http://www.diaaut.home.pl//und_217.htm ;
Przykład czyszczenia
Fokus
TOP
# #
END Informacja Wybrana
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------