****************************************************************************************************************************************************************************


* * Budowa - Diagnostyka Samochodowej Cewki Zapłonowej * T1 - Ignition Coil

* * Strony Internetowe o Których Piszemy w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77

****************************************************************************************************************************************************************************


* * * Otwórz Listę Ofert Sprzedaży

# Napiszemy Baner Reklamowy i Będziemy go Wyświetlać w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77

****************************************************************************************************************************************************************************


Schody i Balustrady - Projektowanie Wykonanie Montaż

# # Kontakt Tekst 1 * * * http://www.niekonieczny.pl/nagranie_67eb7U3.mp3



www.post77.pl











Baner Reklamowy Firmy - Usługi w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77 * Opole ul. Kośnego 52 * Tel. 881 314 355

Baner w Który Internauci nie chcą Klikać ale Muszą \ Dodawanie i Pozycjonowanie Ogłoszeń \ Lokowanie Produktu

Statystyka Wejść Internautów do Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77

****************************************************************************************************************************************************************************


as


Napiszemy Baner Reklamowy dla Usługi - Firmy Wyświetlany w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77 Tel. 881 314 355







Otwórz Stronę Polecajacą:

Lista Ogłoszeń Reklamowanych w Serwisie DiaAut & Post77 &Sen77

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacje z Post77 & DiaAut & Sen77 * Banery Reklamowe Utworzone z Ogłoszeń z Serwisu Post77

Lokowanie Linków do Stron o Których Pisano na Wszystkich Podstronach Serwisu i Filmikach na YouTube


Pozycjonowanie Stron Internetowych Przez Polecanie


Internetowy Słup Ogłoszeniowy Post77


****************************************************************************************************************************************************************************




 

Post77

 

Post77

 

Post77

 

Post77

 

Post77







 

Post77

 

Post77

 

Post77

 

Post77











-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lista Ogłoszeń z Post77 Które Były Reklamowane

Dodawanie Ogłoszeń - Reklam w Serwisie Post77


 

 

* Baner Otwierający Strony Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77

* Post77 * Darmowe Ogłoszenia bez Rejestracji

* Sen77 * Twoja Strona jest Widoczna Jeżeli Ktoś o Niej Pisze

* DiaAut * Opisy Diagnostyki - Kontroli Silnika Spalinoweego

* * Lista Popularnych Serwisów Ogłoszeniowych


****************************************************************************************************************************************************************************


Temat Otwartej Strony

Budowa - Diagnostyka Samochodowej Cewki Zapłonowej * T1 - Ignition Coil

# #
Strona Nadrzędna dla Otwartej Strony

Post77


Diagnostyka - Kontrola Silnika Spalinowego

Diagnostyka - Kontrola Silnika Spalinowego




# #


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strona Nadrzędna dla Otwartej Strony

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Post77


Diagnostyka - Kontrola Układów Zapłonowych

# Przykłady i Opisy Samochodowych Układów Zapłonowych # Schematy Podstawowych Samochodowych
Układów Zapłonowych
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wybrane Informacje o Otwartej Stronie



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Budowa - Diagnostyka Samochodowej Cewki Zapłonowej * T1 - Ignition Coil

.

Blogi * * * Notatki * * * Reklama * * * Filmiki * * * Dodawanie * * * UN * * * Ranking * * * Kontrola * * * OBCY * * * AKCJA * * * MŁYN * * * RULETKA

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wyszukiwarka Tematów * Wpisz Poszukiwany Tekst albo jego Podstawowy Fragment


Szukając Przyczyn Przeczytaj Linki Opisujące "Temat - Obiekt" bez ich Otwierania!

Oferta Reklam w Serwisie www.diaaut.home.pl * Blog

Elementy  *  SPI  *  MPI  *  GDI  *  EDC  *  EOBD  *  LPG  *  Akumulator  *  Rozrusznik  *  Alternator  *  Zapłon  *  Autor  ***********  Reklama

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Budowa - Diagnostyka Samochodowej Cewki Zapłonowej * T1 - Ignition Coil
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Info - Komentarz:



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacja Wybrana






END Informacja Wybrana





----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Elementy  *  SPI  *  MPI  *  GDI  *  EDC  *  EOBD  *  LPG  *  Akumulator  *  Rozrusznik  *  Alternator  *  Zapłon  *  Autor  ***********  Reklama

Budowa \ Diagnostyka Cewki Zapłonowej * T1 - Ignition Coil \ T1C \ T1D \ T1DI \ Cewki Zapłonowe

 

 

 

* GoTo Diagnostyka Silnika * Strona Główna * * * Ikona   Elementy  albo  Wyszukiwarka Google  umożliwia szybką lokalizację tematu *

 

Budowa \ Diagnostyka Cewki Zapłonowej * T1 - Ignition Coil \ T1C \ T1D \ T1DI \ Cewki Zapłonowe

%%

<<< Elementy Schematów Elektrycznych \ Oznaczenia Autodata

 

 

 

 


 

 

 


 

 


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

..

Zadaniem cewki zapłonowej jest wymuszenie przeskoku iskry pomiędzy elektrodami świecy zapłonowej. Cewka zapłonowa to

transformator napięcia. Energia wyładowania iskrowego zależy od parametrów uzwojenia pierwotnego i wtórnego.cewki

zapłonowej, Jednym z warunków prawidłowego zapłonu w silniku ZI jest zapewnienie dostatecznej energii iskry. Podstawowe

znaczenie mają tutaj parametry cewki zapłonowej a przede wszystkim maksymalne napięcie generowane po stronie wtórnej. W

wykonaniu standardowym cewka zapłonowa składa się z dwóch uzwojeń uzwojenia pierwotnego i wtórnego. Uzwojenia osadzone

są na wspólnym rdzeniu, wykonanym z blachy transformatorowej. Cewka pojedyńcza ( indywidualna )  - każda świeca

zapłonowa ma swoją cewkę zapłonową. Konieczna jest dioda w obwodzie wtórnym - tłumienie iskry po zakończeniu fazy

indukcyjnej. Cewki dwubiegunowe stosowane są w bezrozdzielaczowych układach zapłonowych. Każda z cewek przyporządkowana

jest parze cylindrów współbieżnych ( tłoki poruszają się w tym samym kierunku ).. Ocenia się, że energia iskry w

cylindrze, w którym trwa sprężanie wynosi 70% energii generowanej przez cewkę zapłonową.

..

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Układy Zapłonowe \ Sposoby Podziału

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

 


 

 


Układ Zapłonowy Z Przerywaczem

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

 


 

 


Bezrozdzielaczowe Układy Zapłonowe \ Autor135

 

..

Doppelfunkenspule (DFS)

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

 


 

 


Układy zapłonowe z cewkami indywidualnymi

 

..

Einzel-Funken-Spule (EFS)

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Cewka Zapłonowa

 

T1DI - Cewka Zapłonowa

 

Ignition Coil \ Cewka Zapłonowa

 

 

Bezkrytyczne wykorzystywanie i powielanie informacji umieszczonych na tej stronie jest zabronione.

***************************************************************************************************************************************************************************

reklama_30_D \ 000

***************************************************************************************************************************************************************************

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Układ Zapłonowy w Silnikach Spalinowych
Lista Tematów Bloga

1 * 0 * Brak Iskry na Świecy w Układzie Zapłonowym * 17
2 * 0 * Nie Można Uruchomić Silnika * Benzyna * 12
3 * Klasyczny Układ Zapłonowy * Tranzystorowy Układ Zapłonowy * 8
4 * Klasyczny układ zapłonowy oparty na przerywaczu zapłonu * 9
5 * Przewody Zapłonowe * 7
Formularz Bloga
Lokalizacja Bloga

Lista Blogów w Serwisie

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reklama Graficzna -- Reklama w Serwisie

04:08:2012 * 0 * Brak Iskry na Świecy w Układzie Zapłonowym

Najczęściej przyczyną braku iskry w układzie zapłonowym jest przebicie w obwodzie wysokiego napięcia (
wyładowanie iskrowe w innym miejscu niż elektrody świecy zapłonowej ). **** Przygotować sondę pomiarową
: około jednego metra izolowanego przewodu ( linka ) którego jeden koniec ( rozizolowany ) łączymy z
biegunem ujemnym akumulatora a drugi będziemy zbliżać do elementów układu zapłonowego.Koniec przewodu
który zbliżamy do elementów ukłdu zapłonowego TRZYMAMY w IZOLOWANYCH SZCZYPCACH ( końcówkę przewodu
rozizolować na długości około 1 cm ). **** UWAGA !! MOŻNA ZOSTAĆ LEKKO PORAŻONYM WYSOKIM NAPIĘCIEM ****
Rozgrzać silnik do temperatury 80"C i zgasić. Spryskać wodą podejrzane elementy ( butelka
ze spryskiwaczem ).W przypadku dużych uszkodzeń silnik może nie zapalić, należy wtedy czekać aż woda
odparuje. Obserwować ukad zapłonowy przy rozruchu i gwałtownym dodaniu gazu. Większość uszkodzeń można
wykryć wcześniej przygotowaną sondą.
Pozycja : 1 * ID Tekstu : 17 *
Zabezpieczony Przed Usunięciem


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reklama Graficzna -- Reklama w Serwisie

24:06:2012 * 0 * Nie Można Uruchomić Silnika * Benzyna

Za taką sytuację winę może ponosić układ zapłonowy lub paliwowy. Wystarczy aby jeden z nich zawiódł i już
nie będzie można uruchomić samochodu. Na parkingu mamy mocno ograniczone możliwości naprawy, ale nie oznacza
to wcale, że z góry jesteśmy skazani na pomoc drogową. Można spróbować zlokalizować usterkę mając do dyspozycji
tylko podstawowy zestaw narzędzi. **** Diagnozę należy rozpocząć od sprawdzenia, czy do silnika dociera
paliwo. W jednostkach z wtryskiem paliwa stosuje się elektryczne pompy paliwa, więc po włączeniu zapłonu
powinno być słychać przez kilka sekund ciche buczenie, wyraźniejsze z tyłu samochodu lub bagażnika, które
informuje nas o pracy pompy. Oznacza to, że pompa działa, ale wcale nie możemy być pewni, że paliwo dociera
do silnika. **** Gdy układ paliwowy jest sprawny, a silnika nadal nie można uruchomić trzeba sprawdzić
układ zapłonowy. Pierwszym krokiem jest kontrola połączeń elektrycznych, bezpieczników oraz sprawdzenie
iskry na świecach. Do tego potrzebna jest jednak druga osoba, która będzie uruchamiać silnik.
Pozycja : 2 * ID Tekstu : 12 *
Zabezpieczony Przed Usunięciem

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reklama Graficzna -- Reklama w Serwisie

20:02:2012 * Klasyczny Układ Zapłonowy * Tranzystorowy Układ Zapłonowy

Zainicjowanie zapłonu mieszanki w cylindrze silnika wymaga w stosowanych systemach zapłonowych przeskoku
iskry (wyładowania) na elektrodach świecy. Do zapłonu jednorodnej (bez lokalnych zubożeń i wzbogaceń) oraz
stechiometrycznej mieszanki potrzebna jest energia około 1 mJ (milidżula). (Dla przypomnienia 1J = 1[W]
x [s]. czyli dla czasu trwania iskry, wynoszącego ok. 1 ms, moc wystarczająca do zapłonu mieszanki idealnej
wynosi ok.1W.) Aby zapewnić skuteczny zapłon mieszanek w rzeczywistych warunkach pracy silnika, stosowana
energia impulsu zapłonowego może dochodzić do 50 mJ.
Pozycja : 3 * ID Tekstu : 8 *
Zabezpieczony Przed Usunięciem

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reklama Graficzna -- Reklama w Serwisie

21:06:2012 * Klasyczny układ zapłonowy oparty na przerywaczu zapłonu

Klasyczny układ zapłonowy oparty na przerywaczu zapłonu pomimo prostoty charakteryzuje się wieloma wadami
które wywołują problemy w eksploatacji, m. in. konieczność okresowej obsługi oraz problemy z uruchamianiem
silnika w niskich temperaturach. Z tego powodu w obecnie produkowanych silnikach spalinowych układ klasyczny
jest bardzo rzadko spotykany. Jego miejsce zajął elektroniczny układ tranzystorowy zwany TCI (Transistor
Controlled Ignition), znacznie bardziej precyzyjny i niezawodny. Tranzystor mocy pełni funkcję przerywacza
zapłonu, dzięki czemu możliwe było również wyeliminowanie kondensatora co poprawiło charakterystykę wyładowania
iskrowego. Natężenie prądu płynącego przez cewkę jest stabilizowane, co zapewnia stałą energię iskry, również
podczas uruchamiania silnika w niskich temperaturach przy rozładowanym akumulatorze. Zastosowanie bezstykowego
czujnika sterującego układem zapłonowym, nie wymagającym obsługi umożliwiło precyzyjne sterowanie kątem
wyprzedzenia zapłonu w zależności od wielu parametrów pracy silnika, przez co osiągane jest mniejsze zużycie
paliwa i większa czystość spalin.
Pozycja : 4 * ID Tekstu : 9 *
Zabezpieczony Przed Usunięciem

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Twoja przeglądarka nie wyświetla tego obrazka.
Reklama Graficzna -- Reklama w Serwisie

20:02:2012 * Przewody Zapłonowe

Podstawową funkcją przewodów zapłonowych jest dostarczanie prądu o wymaganych parametrach, ustalonych przez
konstruktorów. Dzięki temu mamy pewność, że iskra wytwarzana pomiędzy elektrodami świecy zapłonowej będzie
dostatecznie silna. Jak większość elementów występujących w samochodzie, przewody zapłonowe ulegają
stopniowemu zużyciu w trakcie procesu eksploatacji. Co jest niezwykle istotne – eksperci zalecają stosowanie
produktów najwyższej jakości, oznacza to bowiem ułatwiony rozruch, likwidację zakłóceń radiowych, niższe
spalanie a w dalszej perspektywie - eliminację wielu zagrożeń, które mogą mieć wpływ na ogólną niezawodność
i ekonomię pojazdu. Dodatkowo, polecamy regularnie kontrolować stan przewodów, zwracając szczególną
uwagę na uszkodzenia mechaniczne, ślady „przebić” oraz utleniania materiałów. Dlaczego? Otóż, niesprawne
przewody zapłonowe mogą stać się przyczyną obniżonej wydajności układu zapłonowego. To natomiast skutkuje
zwiększonym zużyciem paliwa, nadmierną emisji substancji toksycznych w spalinach, a także uszkodzeniem sondy
lambda, katalizatora, a czasem – silnika. Najczęściej fachowcy zalecają wymianę przewodów zapłonowych średnio
co 80 tys. km (w samochodach zasilanych LPG okres jest krótszy nawe
Pozycja : 5 * ID Tekstu : 7 *
Zabezpieczony Przed Usunięciem

Układ Zapłonowy w Silnikach Spalinowych
Formularz Bloga

Lista Blogów w Serwisie

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

REKLAMA

Ciekawa reklama z Google AdSense \ Diaaut 0

 


 

****************************************************************************************************************************************************************************

Dodaj Nowy Komentarz \ Formularz Bezpłatnego Ogłoszenia bez Rejestracji ze Zdjęciami

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


1 * 0 * Brak Iskry na Świecy w Układzie Zapłonowym * 17

2 * 0 * Nie Można Uruchomić Silnika * Benzyna * 12

3 * Klasyczny Układ Zapłonowy * Tranzystorowy Układ Zapłonowy * 8

4 * Klasyczny układ zapłonowy oparty na przerywaczu zapłonu * 9

5 * Przewody Zapłonowe * 7

Lista Blogów w Serwisie

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

04:08:2012 * 0 * Brak Iskry na Świecy w Układzie Zapłonowym

Najczęściej przyczyną braku iskry w układzie zapłonowym jest przebicie w obwodzie wysokiego napięcia (
wyładowanie iskrowe w innym miejscu niż elektrody świecy zapłonowej ). **** Przygotować sondę pomiarową
: około jednego metra izolowanego przewodu ( linka ) którego jeden koniec ( rozizolowany ) łączymy z
biegunem ujemnym akumulatora a drugi będziemy zbliżać do elementów układu zapłonowego.Koniec przewodu
który zbliżamy do elementów ukłdu zapłonowego TRZYMAMY w IZOLOWANYCH SZCZYPCACH ( końcówkę przewodu
rozizolować na długości około 1 cm ). **** UWAGA !! MOŻNA ZOSTAĆ LEKKO PORAŻONYM WYSOKIM NAPIĘCIEM ****
Rozgrzać silnik do temperatury 80"C i zgasić. Spryskać wodą podejrzane elementy ( butelka
ze spryskiwaczem ).W przypadku dużych uszkodzeń silnik może nie zapalić, należy wtedy czekać aż woda
odparuje. Obserwować ukad zapłonowy przy rozruchu i gwałtownym dodaniu gazu. Większość uszkodzeń można
wykryć wcześniej przygotowaną sondą.
Pozycja : 1 * ID Tekstu : 17 *
Zabezpieczony Przed Usunięciem

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

24:06:2012 * 0 * Nie Można Uruchomić Silnika * Benzyna

Za taką sytuację winę może ponosić układ zapłonowy lub paliwowy. Wystarczy aby jeden z nich zawiódł i już
nie będzie można uruchomić samochodu. Na parkingu mamy mocno ograniczone możliwości naprawy, ale nie oznacza
to wcale, że z góry jesteśmy skazani na pomoc drogową. Można spróbować zlokalizować usterkę mając do dyspozycji
tylko podstawowy zestaw narzędzi. **** Diagnozę należy rozpocząć od sprawdzenia, czy do silnika dociera
paliwo. W jednostkach z wtryskiem paliwa stosuje się elektryczne pompy paliwa, więc po włączeniu zapłonu
powinno być słychać przez kilka sekund ciche buczenie, wyraźniejsze z tyłu samochodu lub bagażnika, które
informuje nas o pracy pompy. Oznacza to, że pompa działa, ale wcale nie możemy być pewni, że paliwo dociera
do silnika. **** Gdy układ paliwowy jest sprawny, a silnika nadal nie można uruchomić trzeba sprawdzić
układ zapłonowy. Pierwszym krokiem jest kontrola połączeń elektrycznych, bezpieczników oraz sprawdzenie
iskry na świecach. Do tego potrzebna jest jednak druga osoba, która będzie uruchamiać silnik.
Pozycja : 2 * ID Tekstu : 12 *
Zabezpieczony Przed Usunięciem

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

20:02:2012 * Klasyczny Układ Zapłonowy * Tranzystorowy Układ Zapłonowy

Zainicjowanie zapłonu mieszanki w cylindrze silnika wymaga w stosowanych systemach zapłonowych przeskoku
iskry (wyładowania) na elektrodach świecy. Do zapłonu jednorodnej (bez lokalnych zubożeń i wzbogaceń) oraz
stechiometrycznej mieszanki potrzebna jest energia około 1 mJ (milidżula). (Dla przypomnienia 1J = 1[W]
x [s]. czyli dla czasu trwania iskry, wynoszącego ok. 1 ms, moc wystarczająca do zapłonu mieszanki idealnej
wynosi ok.1W.) Aby zapewnić skuteczny zapłon mieszanek w rzeczywistych warunkach pracy silnika, stosowana
energia impulsu zapłonowego może dochodzić do 50 mJ.
Pozycja : 3 * ID Tekstu : 8 *
Zabezpieczony Przed Usunięciem

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

21:06:2012 * Klasyczny układ zapłonowy oparty na przerywaczu zapłonu

Klasyczny układ zapłonowy oparty na przerywaczu zapłonu pomimo prostoty charakteryzuje się wieloma wadami
które wywołują problemy w eksploatacji, m. in. konieczność okresowej obsługi oraz problemy z uruchamianiem
silnika w niskich temperaturach. Z tego powodu w obecnie produkowanych silnikach spalinowych układ klasyczny
jest bardzo rzadko spotykany. Jego miejsce zajął elektroniczny układ tranzystorowy zwany TCI (Transistor
Controlled Ignition), znacznie bardziej precyzyjny i niezawodny. Tranzystor mocy pełni funkcję przerywacza
zapłonu, dzięki czemu możliwe było również wyeliminowanie kondensatora co poprawiło charakterystykę wyładowania
iskrowego. Natężenie prądu płynącego przez cewkę jest stabilizowane, co zapewnia stałą energię iskry, również
podczas uruchamiania silnika w niskich temperaturach przy rozładowanym akumulatorze. Zastosowanie bezstykowego
czujnika sterującego układem zapłonowym, nie wymagającym obsługi umożliwiło precyzyjne sterowanie kątem
wyprzedzenia zapłonu w zależności od wielu parametrów pracy silnika, przez co osiągane jest mniejsze zużycie
paliwa i większa czystość spalin.
Pozycja : 4 * ID Tekstu : 9 *
Zabezpieczony Przed Usunięciem

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Twoja przeglądarka nie wyświetla tego obrazka.
20:02:2012 * Przewody Zapłonowe

Podstawową funkcją przewodów zapłonowych jest dostarczanie prądu o wymaganych parametrach, ustalonych przez
konstruktorów. Dzięki temu mamy pewność, że iskra wytwarzana pomiędzy elektrodami świecy zapłonowej będzie
dostatecznie silna. Jak większość elementów występujących w samochodzie, przewody zapłonowe ulegają
stopniowemu zużyciu w trakcie procesu eksploatacji. Co jest niezwykle istotne – eksperci zalecają stosowanie
produktów najwyższej jakości, oznacza to bowiem ułatwiony rozruch, likwidację zakłóceń radiowych, niższe
spalanie a w dalszej perspektywie - eliminację wielu zagrożeń, które mogą mieć wpływ na ogólną niezawodność
i ekonomię pojazdu. Dodatkowo, polecamy regularnie kontrolować stan przewodów, zwracając szczególną
uwagę na uszkodzenia mechaniczne, ślady „przebić” oraz utleniania materiałów. Dlaczego? Otóż, niesprawne
przewody zapłonowe mogą stać się przyczyną obniżonej wydajności układu zapłonowego. To natomiast skutkuje
zwiększonym zużyciem paliwa, nadmierną emisji substancji toksycznych w spalinach, a także uszkodzeniem sondy
lambda, katalizatora, a czasem – silnika. Najczęściej fachowcy zalecają wymianę przewodów zapłonowych średnio
co 80 tys. km (w samochodach zasilanych LPG okres jest krótszy nawe
Pozycja : 5 * ID Tekstu : 7 *
Zabezpieczony Przed Usunięciem

Komentarze i Reklamy Internautów
Lista Blogów w Serwisie

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


Układy Zapłonowe

Wpis bez Obrazka - Zdjęcia ( JPG ) to Spam - Automat


Teksty są sortowane w oparciu o LOGO - TEMAT.

LOGO - TEMAT :
Dodaj obrazek ( JPG max 1MB np : zdjęcie10.jpg ).
Tekst ( 3x80 ) :

URL [ http://www.xyz.ab ] (1x500) :
Telefon :

Przed Dodaniem Tekstu - Zdjęcia Kliknij w Reklamę

 


Test

111

Liczba Kliknięć w Reklamę = 96
Zobacz Inne Reklamy

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&






****************************************************************************************************************************************************************************


* * * Otwórz Listę Ofert Sprzedaży

# Napiszemy Baner Reklamowy i Będziemy go Wyświetlać w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77

****************************************************************************************************************************************************************************


Studio Kosmetyczne Alessandro * Opole ul. Tarnopolska 119/1 * Tel. 604 405 363

# # Kontakt Tekst 1 * * * http://www.niekonieczny.pl/nagranie_BBH5X7N.mp3



www.post77.pl











Baner Reklamowy Firmy - Usługi w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77 * Opole ul. Kośnego 52 * Tel. 881 314 355

Baner w Który Internauci nie chcą Klikać ale Muszą \ Dodawanie i Pozycjonowanie Ogłoszeń \ Lokowanie Produktu

Statystyka Wejść Internautów do Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77

****************************************************************************************************************************************************************************


as


Napiszemy Baner Reklamowy dla Usługi - Firmy Wyświetlany w Serwisie DiaAut & Post77 & Sen77 Tel. 881 314 355


Usługi z Zakresu Firmy Księgowej


# # Kontakt Tekst 1 * * * http://niekonieczny.pl/nagranie_nx2rrbc.m4a

# # Kontakt Tekst 3 * * * http://youtu.be/bOnIpcNoZaA



Otwórz Stronę Polecajacą: Usługi z Zakresu Firmy Księgowej

www.post77.pl










































Lista Ogłoszeń Reklamowanych w Serwisie DiaAut & Post77 &Sen77

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacje z Post77 & DiaAut & Sen77 * Banery Reklamowe Utworzone z Ogłoszeń z Serwisu Post77

Lokowanie Linków do Stron o Których Pisano na Wszystkich Podstronach Serwisu i Filmikach na YouTube


Pozycjonowanie Stron Internetowych Przez Polecanie


Internetowy Słup Ogłoszeniowy Post77


****************************************************************************************************************************************************************************




 

Post77

 

Post77

 

Post77

 

Post77

 

Post77







 

Post77

 

Post77

 

Post77

 

Post77











-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lista Ogłoszeń z Post77 Które Były Reklamowane

Dodawanie Ogłoszeń - Reklam w Serwisie Post77


 

 

* Baner Otwierający Strony Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77

* Post77 * Darmowe Ogłoszenia bez Rejestracji

* Sen77 * Twoja Strona jest Widoczna Jeżeli Ktoś o Niej Pisze

* DiaAut * Opisy Diagnostyki - Kontroli Silnika Spalinoweego

* * Lista Popularnych Serwisów Ogłoszeniowych


****************************************************************************************************************************************************************************


Temat Otwartej Strony

Budowa - Diagnostyka Samochodowej Cewki Zapłonowej * T1 - Ignition Coil

# #
Strona Nadrzędna dla Otwartej Strony

Post77


Diagnostyka - Kontrola Silnika Spalinowego

Diagnostyka - Kontrola Silnika Spalinowego




# #


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strona Nadrzędna dla Otwartej Strony

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Post77


Diagnostyka - Kontrola Układów Zapłonowych

# Przykłady i Opisy Samochodowych Układów Zapłonowych # Schematy Podstawowych Samochodowych
Układów Zapłonowych
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wybrane Informacje o Otwartej Stronie



.

Blogi * * * Notatki * * * Reklama * * * Filmiki * * * Dodawanie * * * UN * * * Ranking * * * Kontrola * * * OBCY * * * AKCJA * * * MŁYN * * * RULETKA

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wyszukiwarka Tematów * Wpisz Poszukiwany Tekst albo jego Podstawowy Fragment


Szukając Przyczyn Przeczytaj Linki Opisujące "Temat - Obiekt" bez ich Otwierania!

Oferta Reklam w Serwisie www.diaaut.home.pl * Blog

Elementy  *  SPI  *  MPI  *  GDI  *  EDC  *  EOBD  *  LPG  *  Akumulator  *  Rozrusznik  *  Alternator  *  Zapłon  *  Autor  ***********  Reklama

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Wyszukiwarka Ogłoszeń * Wpisz Poszukiwany Tekst Albo Jego Podstawowy Fragment


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

<<<   Diagnostyka - Kontrola Układów Zapłonowych * Samochodowy Układ Zapłonowy 

 

            Kontrola Układów Wtryskowych Silników Spalinowych \ Odczyt Kodów Usterek \ Check Engine \ OBD \ EOBD

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Bezpieczniki w Obwodach Układów Zapłonowych

 

            Schematy Układów Wtryskowych * Przykłady Schematów Elektronicznych Układów Wtryskowych 

 

 

Układy Zapłonowe z Cewkami Indywidualnymi 

 

 

 

Zasilanie Samochodowej Cewki Zapłonowej 

 

Przepływ Prądu Przez Samochodową Cewkę Zapłonową 

 

            Kontrola Czasu Zwarcia W Obwodzie Pierwotnym Układu Zapłonowego 

 

 

Rezystancja Uzwojenia Pierwotnego Cewki Zapłonowej 

 

 

Parametry Samochodowej Cewki Zapłonowej 

 

Kontrola Samochodowej Cewki Zapłonowej 

 

 

Budowa - Diagnostyka Samochodowej Cewki Zapłonowej * T1 - Ignition Coil 

 

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,..

 

 Kontrola Iskry Na Wyjściu Cewek Zapłonowych Układu Zapłonowego 

 

            Wprowadzenie Sygnałów Wyzwalających Z Symulatorów Impulsów * Układ Zaplonowy * SPI * MPI            

 

            Obserwacja Iskry Na Iskierniku * Cewka Sterowana Symulatorem Przerywacza 

 

            Obserwacja Iskry Na Iskierniku Przy Pracującym Rozruszniku 

 

 

Uproszczony Tester Iskry w Samochodowych Układach Zapłonowych ( UTI ) 

 

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

Brak Albo Słabe Wyładowanie Iskrowe Na Wyjściu Cewki - Cewek Zapłonowych 

 

 

 

 

Kontrola Połączeń w Samochodowym Układzie Zapłonowym 

 

 

            Kontrola Połączeń ( wyłączony zapłon i zdjęta klema minusowa z akumulatora )

 

                        Rozkręcenie i skręcenie połączeń w obwodzie to podstawowy sposób kontroli ich stanu.

 

                        Rozłączenie i ruszanie połączeniami wielostykowymi.

 

                        Kontrola pinów połączeń wielostykowych.

 

            Kontrola Połączeń ( silnik pracuje na biegu jałowym )

 

                        Ruszanie wiązkami i połączeniami wielostykowymi

 

Schematy Układów Zapłonowych * Przykłady Schematów Elektrycznych Układów Zapłonowych 

 

 

Brudne Czujniki ( B7, B55, B75, B54 )

 

Parametry Czujników Wyzwalających W Układach Zapłonowych i Układach Wtryskowych 

 

Test Prawidłowości Połączeń Elektrycznych

 

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

// konflikt


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

www.post77.plwww.post77.plwww.post77.plwww.post77.plwww.post77.plwww.post77.plwww.post77.pl






****************************************************************************************************************************************************************************

Prognozowana Liczba Wejść Internautów do Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77

2020-04-01 * * * Dzienna Liczba Wejść na Strony Serwisu = 5291 * * * Liczba Użytkowników = 2252

Prognozowana Liczba Użytkowników Serwisu = 2260.468664538

Reklama Firm - Usług w Internecie * Tel. 881 314 355 * Opole ul. Kośnego 52

Wewnętrzna Statystyka Otwarć Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77

Zewnetrzne Statystyki Otwarć Serwisu DiaAut & Post77 & Sen77

****************************************************************************************************************************************************************************